کارگردان فیلم سینمایی «تک تیر انداز»روی موج رادیو ایران:

«تک تیر انداز» روایتی از زندگی شهید عبدالرسول زرین است

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۴۱۱۴۶
«تک تیر انداز» روایتی از زندگی شهید عبدالرسول زرین است
کارگردان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» گفت: شهید عبدالرسول زرین ۳۵ سال گمنام بوده و طی دو سال اخیر نامش بر سر زبان ها افتاده است.

به گزارش برنا، در هفته گذشته و همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگرداین علی غفاری به نمایش عمومی درآمد.

این اثر سینمایی، زندگی شهید عبدالرسول زرین یکی از قهرمانان دوران دفاع مقدس را روایت می کند.

 علی غفاری کارگردان فیلم سینمایی «تک تیرانداز» در گفت و گوی اختصاصی با تینا میرکریمی گزارشگر برنامه «حوض نقره» درباره این اثر گفت: متاسفانه شهید عبدالرسول زرین ۳۵ سال گمنام بوده و طی دو سال اخیر نامش بر سر زبان ها افتاده است.

وی در ادامه با بیان اینکه فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به پیشنهاد بنیاد روایت فتح ساخته شده است، افزود: در یکسال گذشته بنیاد روایت فتح و انجمن سینمای دفاع مقدس بر روی فیلم نامه کار کرده بودند، وقتی به عنوان کارگردان در این اثر حضور یافتم، فیلم نامه را مورد بازنویسی و پژوهش قرار دادم.

محدویت های کرونایی کار فیلمبرداری را با سختی روبرو کرده بود.این فیلم که در شرایط کرونا فیلمبرداری شد توانست از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی را از آن خود کند.

ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم «تک تیرانداز» در این باره می گوید: محدویت ها و شیوع ویروس کرونا کار فیلمبرداری را با سختی ها روبرو کرده بود اما خوشبختانه با برنامه ریزی گروه تولید و رعایت کامل شیوه نامه توانستیم کار را با موفقیت به پایان برسانیم.

برنامه «حوض نقره» جمعه هر هفته ساعت ۱۷:٠٠ با اجرای مهرناز فقیهی از رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما