محمدرضا مبلغی:

رسانه ملی هرچقدر مردمی‌تر باشد، رسانه‌ جذاب‌تری است / صداوسیما نیازمند این تغییرات بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۰۴:۵۸:۵۳
کد خبر: ۱۲۴۱۳۶۴
رسانه ملی هرچقدر مردمی‌تر باشد، رسانه‌ جذاب‌تری است / صداوسیما نیازمند این تغییرات بود
محمدرضا مبلغی با اشاره به اینکه از تغییرات صداوسیما حمایت می‌کند، تأکید کرد که رسانه ملی هرچقدر به مردم نزدیک‌تر بوده و مردمی‌تر باشد رسانه جذاب‌تری خواهد بود.

محمدرضا مبلغی، نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: به‌شخصه از تغییری که در سازمان صداوسیما رخ داده استقبال می‌کنم، به نظر من این تغییر در این سازمان بسیار لازم و حیاتی بود و امیدوارم این اتفاق به تغییراتی در عملکرد نیز منجر شود چراکه در سال‌های اخیر شاهد نوعی یکنواختی در تلویزیون بودیم که انتقادات متعددی در زمینه‌های مختلف نیز وجود داشت.

مبلغی خاطرنشان کرد: در زمینه اعتبارات و بودجه قطعاً مجلس شورای اسلامی به صداوسیما کمک خواهد کرد و اگر نیازهایی اینچنین از سوی این سازمان به مجلس ارجاع شود قطعاً در جهت همکاری و همراهی بررسی خواهد شد.

او درباره انتقاداتی که طی سال‌های اخیر به صداوسیما وارد بود، گفت: شکلی از یکنواختی در صداوسیما شاهد بودیم که دیگر این رسانه برای مخاطبانش جاذبه لازم را نداشت. ساخت و پخش برنامه‌هایی با محتواهای مختلف نیاز امروز رسانه ملی است و هرچقدر که این رسانه بیشتر به مردم نزدیک باشد به رسالت اصلی خود نزدیک‌تر شده و از آنجا که پیمان جبلی نیز به این موضوع تأکید دارد که رسانه ملی باید صدای کسانی باشد که صدای‌شان به جایی نمی‌رسد از این رویکرد استقبال می‌کنیم و امیدوارم این اظهار نظر مهم به عمل هم منجر شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: صداوسیما هرچقدر مردمی‌تر و بیشتر در کنار مردم باشد رسانه‌ای جذاب‌تر برای مردم خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز