پیشنهاد انجمن عکاسان سینمای ایران به رییس جدید سازمان سینمایی

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۱۴۴۳
پیشنهاد انجمن عکاسان سینمای ایران به رییس جدید سازمان سینمایی
انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران جهت همکاری برای رفع مشکلات صنفی با محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی اعلام کردند.

به گزارش برنا، انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران در پیامی ضمن تبریک به محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، آمادگی خود را به جهت همکاری برای رفع مشکلات صنفی اعلام کردند.

در این متن آمده است:

«به‌نام صاحب تفکر، نگاه و زیبایی

دوست، همکار و برادر گرامی

جناب آقای دکتر محمد خزاعی

انتصاب شایسته جنابعالی بر کرسی سراسر از مسئولیت ریاست سازمان سینمایی را تبریک عرض کرده و بسیار خرسندیم که جنابعالی در طول سال‌ها مدیریت بر مسندهای مختلف، همیشه با اهالی سینما همگام و همدل بوده‌اید. چرا که خود را از بافت این هنرمندان مظلوم می‌دانید و قطعاً از مشکلات ابتدایی معیشتی و هنری این اهالی از قبیل (بیمه، مسکن، امنیت شغلی و…) آگاهی کامل دارید.

انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران بر این باوراست که حضرتعالی در طول مدیریت جدید خود بسیاری از موانع راه هنرمندان را برداشته و پتانسیل و نگاه‌های جدید را به بدنه سینما، تزریق خواهید کرد تا هنرمندان در فضای آزاد و هنری خود به راحتی تنفس نمایند. به امید روزی که هنرمندان این سرزمین تمرکز خویش را بر رسالت اصلی هنر خود برای جامعه‌ای پویا بگذارند.

لذا بدین وسیله انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران، آمادگی خود جهت هرگونه همکاری با جنابعالی را اعلام داشته و از حضرت حق سلامتی، اقتدار در تفکر، نگاه و قلم شما برادر بزرگوار را آرزو می‌نماید.

با احترام / ‌‬ انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز