بررسی دستمزد بازیگران در مقایسه با دستمزد اقتصادی جامعه؛

پروانه معصومی: در اکثر مواقع میزان دستمزد بازیگران به میزان توانایی بازیگر در جذب مخاطب بستگی دارد/در دستمزد بازیگران عدالتی برقرار نیست!

۱۴۰۰/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۱۸۷۵
پروانه معصومی: در اکثر مواقع میزان دستمزد بازیگران به میزان توانایی بازیگر در جذب مخاطب بستگی دارد/در دستمزد بازیگران عدالتی برقرار نیست!
پروانه معصومی که سال هاست در شمال کشور زندگی می کند و به خصوص در روز های کرونایی کمتر کار می کند این روز های سریال «در کنار پروانه ها» را روی آنتن شبکه دو سیما دارد. اگر مخاطب این سریال باشید متوجه خواهید شد که حتما فضا و لوکیشن سریال در انتخاب این کار برای بازیگر سریال های « ملکوت» ، «مسافر ری» ، « سوخته دلان» و.... موثر بوده است. معصومی در خصوص وضعیت اقتصادی جامعه و دستمزد خانواده هنر در این روز ها با برنا هم کلام شد.

پروانه معصومی بازیگر سریال «در کنار پروانه ها» در خصوص فعالیت های اخیر خود به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: درحال حاضر به دلیل ویروس منحوس مشغول هیچ کاری نیستم و در هیچ پروژه ای حاضر نشدم و تا جایی که بتوانم از کار کردن در این موقعیت و شرایط اجتناب می کنم.

این بازیگر در خصوص آخرین فعالیت کاری خود بیان کرد: آخرین اثری که در آن به ایفای نقش پرداختم سریال « در کنار پروانه ها» بود که لوکیشن این سریال در شمال کشور بود چرا که من به دلیل دوری از  فضای تهران و به علت دور بودن از شلوغی ترجیح دادم در شمال کشور به ایفای نقش در این سریال بپردازم.

معصومی در این خصوص که چرا تفاوت زیادی بین دستمزد بازیگران وجود دارد اظهار کرد: در این مسیر قطعا افرادی که به برخی از بازیگران دستمزد های نجومی و کلان می دهند تنها به این دلیل است که آن بازیگر توانایی جذب مخاطب را داشته و مورد قبول جامعه واقع شده است. به نظر من اگر این هنرمندان نباشند ممکن است تا کار عده ای از فیلمسازان بی رونق شود و یا فروش خوبی از آن به دست نیاورند به همین دلیل سعی می کنند تا از بازیگران معروف و مقبول جامعه استفاده کنند.

او در این باره که آیا دستمزد او در بازیگری با وضعیت اقتصادی امروز جامعه مطابقت و همخوانی دارد یا خیر تاکید کرد : خیر. چنین چیزی نیست چرا که من تنها از طریق بازی امرار معاش نمی کنم.

پروانه معصومی در پایان به خبرنگار برنا گفت: از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای محمدمهدی اسماعیلی و رییس جدید تلویزیون آقای پیمان جبلی درخواست این را دارم تا جایی که می توانند سعی کنند عدالت در همه جا چه در تلویزیون، چه در سینما و چه در تئاتر و حتی در vod ها برقرار شود  چراکه متاسفانه ما از عدالت محروم هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز