ریچارد مدهرست با دیپلمات استرالیایی در میان می‌گذارد؛

پشت پرده همکاری نظامی در اقیانوس آرام

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۲۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۲۳۷۶
پشت پرده همکاری نظامی در اقیانوس آرام
برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» (The Communiqué with Richard Medhurst) شبکه پرس تی‌وی مشارکت نظامی جدید میان کشورهای آمریکا، انگلستان و استرالیا را به نقد و بررسی می‌گذارد.

به گزارش برنا؛  بروس هی، دیپلمات سابق استرالیا به عنوان یکی از میهمانان برنامه این هفته « اعلامیه با ریچارد مدهرست» به بررسی ابعاد مشارکت نظامی جدیدی که میان استرالیا، انگلستان و ایالات متحده به بهانه تامین امنیت هند و اقیانوس آرام شکل گرفته است، می‌پردازد.

این مشارکت نظامی در اصل برای مقابله با نفوذ چین در هند و اقیانوس آرام شکل گرفته و می تواند باعث تحریک ابرقدرت آسیا شود. بر طبق جزئیات مشارکت سه جانبه، استرالیا ۱۲ زیردریایی با نیروی هسته‌ای دریافت می‌کند که توسط آمریکا و انگلیس در آدلاید ساخته شده است.

ریچارد مدهرست از دیپلمات استرالیایی درباره انگیزه شکل‌گیری این مشارکت نظامی جدید پرس‌وجو می‌کند و از او می‌پرسد که این مشارکت تا چه میزان بر روابط استرالیا با چین به عنوان بزرگ‌ترین شریک تجاری این کشور تأثیر می‌گذارد؟

برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» به کارگردانی ساتراپ شجاعی دوشنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش این برنامه سه‌شنبه ساعت ۰۵:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۰۳:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز