در شبکه سحر؛

عاشقان اهل بیت علیهم السلام در «مناره هدایت»

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۳۰۵۷
عاشقان اهل بیت علیهم السلام در «مناره هدایت»
ویژه برنامه«مناره هدایت» در ایام 28 صفر به طور مستقیم از آستان قدس رضوی برای مخاطبان شبکه سحر در شبه قاره هند و پاکستان از کانال اردوی شبکه سحر تقدیم می شود.

به گزارش برنا، « مناره هدایت» با نام « بدایت کی مینار» به زبان اردو، عنوان ویژه برنامه ی مناسبتی با موضوع  سیره نبوی (ص)از آستان قدس رضوی به طور زنده، از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

سید نجیب الحسن زیدی، کارشناس مذهبی برنامه بوده و مباحثی از جمله؛ سیره زندگی ائمه اطهار علیهم السلام، سیره تربیتی امام حسن مجتبی علیه السلام، چگونگی حل مشکلات مردم در سیره ائمه علیهم السلام ، تبیین اصول  بندگی با توجه به تعلیمات امام مجتبی علیه السلام، مفاهیم حلم و بردباری، رافت و رحمت در زندگی امام حسن مجتبی علیهم السلام و امام رضا علیه السلام، تبیین اصول  بندگی با توجه به تعلیمات امام مجتبی علیه السلام و امام رضا(ع)، نقش امام رضا علیه السلام در ترویج تشیع و شیعه از منظر امام رضا علیه السلام به همراه گزارشاتی از داخل حرم رضوی و تصاویری از زائران و عاشقان آن حضرت، مطرح خواهد شد.

 ویژه برنامه «مناره هدایت» به تهیه کنندگی حر اصغری با اجرای سید نیر عباس رضوی، در ایام اواخر ماه صفر ساعت 18:30 به مدت 50 دقیقه به طور زنده از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما