مروه عثمان و میهمانانش بررسی می‌کنند؛

مقاومت متفاوت فلسطینیان و خیانت حاکمان بحرین

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۵:۵۹
کد خبر: ۱۲۴۳۱۸۵
مقاومت متفاوت فلسطینیان و خیانت حاکمان بحرین
رویکرد جدید مقاومت فلسطین در شهر جنین و سفر وزیر خارجه اسرائیل به بحرین محورهای موضوعی «جریان خاورمیانه» (Midea Stream) شبکه پرس تی‌وی را تشکیل می‌دهد.

به‌گزارش برنا؛  برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» ابعاد رویکرد جدید مردم شهر جنین در مقابله با اشغالگران صهیونیست و سفر وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل به بحرین و دیدار با پادشاه این کشور را بررسی می‌کند.

 دکتر امل وحدان، فعال و تحلیلگر فلسطینی به عنوان میهمان بخش اول برنامه به بررسی نقش مقاومت و شهدای جنین در شمال فلسطین با اشغالگران و سربازان صهیونیست می‌پردازد. مردم این شهر در کرانه باختری به تازگی جواب اسرائیلی‌ها را نه با سنگ که با گلوله واقعی می‌دهند.

 مروه عثمان، مجری و تهیه کننده «جریان خاورمیانه» در بخش دوم برنامه با یاسر الصایق، فعال بحرینی درباره تبعات و بازتاب سفر وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل به بحرین و دیدار با پادشاه این کشور و آغاز روابط سیاسی و اقتصادی میان آنها گفت و گو می‌کند. این رویکرد حاکمیت بحرین که از آن به عنوان خیانت بزرگ یاد می‌شود، در راستای جلب رضایت و توجه آمریکا از سوی بحرین صورت گرفته است.

 برنامه «جریان خاورمیانه» چهارشنبه ساعت 17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00  در معرض نگاه بینندگان پرس تی وی خواهد بود.

نظر شما