سوینا نسخه ویژه نابینایان چهار اثر از جشنواره فیلم کودک و نوجوان را آماده کرد

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۰۴:۰۱:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۳۶۰۸
سوینا نسخه ویژه نابینایان چهار اثر از جشنواره فیلم کودک و نوجوان را آماده کرد
فیلم‌های سینمایی «یدو»، «بام بالا»، «خبرنگار» و «یکی بود یکی نبود» برای مخاطبان نابینا در سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان توضیح‌دار شد.

به گزارش برنا، این گروه در دومین سال همکاری با جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در سی و چهارمین دوره این رویداد، نسخه ویژه نابینایان چهار فیلم این جشنواره را مناسب‌سازی کرد.

فیلم سینمایی «بام بالا» به‌کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، با صدای نازنین مهیمنی، بازیگر و گوینده رادیو توضیح‌دار شد.

فیلم سینمایی «یکی بود یکی نبود» به‌کارگردانی مرضیه منصوری با صدای رویا فلاحی، بازیگر و گوینده رادیو توضیح‌دار شد.

محدثه واعظی‌پور متن روایت‌های فیلم‌های سینمایی «بام بالا» و «یکی بود یکی نبود» را نوشته و بر ضبط آن نظارت کرده است. ضبط و میکس این دو اثر در استودیو فراز انجام شده‌ است.

همچنین فیلم‌های سینمایی‌ «یدو» ساخته مهدی جعفری و «خبرنگار» ساخته ابراهیم فروزش نیز با صدای محسن بهرامی، بازیگر تئاتر، رادیو و تلویزیون توضیح‌دار شد.

پژمان تیمورتاش متن روایت‌های فیلم‌های سینمایی «یدو» و «خبرنگار» را نوشته و بر ضبط آن نظارت کرده است. ضبط و میکس این دو اثر در استودیو آکورد انجام شده‌ است.

یکشنبه ۱۸ مهرماه، ساعت ۱۷ فیلم سینمایی‌ «یدو» و ساعت ۱۹ فیلم سینمایی «بام بالا» و سه‌شنبه ۲۰ مهرماه ساعت ۱۷ فیلم سینمایی «یکی بود یکی نبود» و ساعت ۱۹ فیلم سینمایی «خبرنگار» در سالن شماره ۳ سینما فرهنگ برای مخاطبان نابینا اکران می‌شوند.

دو فیلم «خبرنگار» و «یکی بود یکی نبود» علاوه بر اکران در سالن سینما، در پلتفرم‌های میزبان فیلم‌های جشنواره (هاشور و فیلیمو) نیز پخش خواهد شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا تابش ۱۶ تا ۲۱ مهر ماه برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز