به مناسبت هفته ناجا؛

رییس پلیس پایتخت در برنامه «شهر امن»

۱۴۰۰/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۶:۵۸
کد خبر: ۱۲۴۴۰۶۳
رییس پلیس پایتخت در برنامه «شهر امن»
سردار رحیمی رییس پلیس پایتخت فردا یکشنبه مهمان برنامه «شهر امن» خواهد بود تا در خصوص اقدامات پلیس در حوزه های مختلف مرتبط با امنیت و آسایش شهروندان تهرانی با مخاطبان شبکه 5 سیما همکلام شود.

به گزارش برنا؛ مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی گفت: به مناسبت هفته ناجا از پلیس های تخصصی پایتخت دعوت کرده ایم که در استودیو پلیس پایتخت گوشه ای از عملکرد و اقدامات پلیس را برای مخاطبان و پایتخت نشینان تشریح کنند.

index

به همین مناسبت امروز شنبه سردار علیرضا لطفی رییس پلیس آگاهی تهران مهمان برنامه بود و سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در روز دوم هفته ناجا در خصوص اقدامات پلیس پایتخت در جهت ایجاد شهری امن و آرام با مخاطبان به گفت و گو می نشیند.

احمدی افزود: در تلاش هستیم تا در هفته پیش رو با توجه به مناسبت هفته ناجا از طریق رسانه ملی و برنامه «شهر امن» ارتباط دو سویه ای میان پلیس پایتخت و مردم ایجاد کنیم و با هماهنگی به عمل آمده پاسخگوی سوالات مردمی در حوزه های مختلف فعالیت پلیس های تخصصی باشیم.

به همین مناسبت سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ روز دوشنبه مهمان «شهر امن» خواهند بود و سرهنگ حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز در روز چهارشنبه با ما همراه خواهند شد.

برنامه «شهر امن» در هفته ناجا هر روز حوالی ساعت 7 صبح از گروه اجتماعی شبکه 5 سیما روی آنتن خواهد رفت.

شهر امن

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز