«خندوانه» و «دورهمی» به آنتن بر می گردند

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۴:۴۸:۴۴
کد خبر: ۱۲۴۴۴۱۹
«خندوانه» و «دورهمی» به آنتن بر می گردند
با پایان یافتن ماه‌های محرم و صفر، شبکه نسیم، چیدمان تازه برنامه‌هایش را اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ فصل تازه برنامه‌های «دورهمی»، «دست فرمون»، «چهل تیکه»، «خندوانه»، «شبکه کوچک»، «ویتامین خ» و «نسیم آوا»، به شبکه نشاط و سرگرمی (نسیم) برمی‌گردند و برنامه‌های جدیدِ «تهمتن»، «ایستگاه» و «مامور ویژه» هم رونمایی می‌شوند.

برنامه «دورهمی» در ادامه فصل قبل و با حضور علاقه‌مندان به شرکت در چالشی جذاب، آغاز می‌شود و داوطلبان شرکت در این مجموعه با گذر از مراحل راستی‌آزمایی، جهت رقابت به این دورهمی متفاوت وارد می‌شوند.

«خندوانه» نیز با آمادگی و کسب سلامتی عوامل و دست‌اندرکاران پس از ابتلا به بیماری کرونا، تدارک ویژه، خود را برای حضور مجدد در شبکه نسیم آماده می‌کند و در ابتدای شروع این دوره با یادآوری حضور عزیزانی که میهمان خندوانه بودند و لبخندشان ماندگار شد و دیگر در جمع ما نیستند، از جمله زنده‌یاد فتحعلی اویسی، حمیدرضا صدر، پرویز پورحسینی، حسین عرفانی و ... پخش جدید خود را آغاز می‌کند.

«دورهمی» و «خندوانه»، همچون گذشته، ساعت ۲۳ پخش خواهند شد.

فصل سوم مسابقه «دست فرمون»هم با تغییراتی نسبت به دو فصل گذشته به ویژه در نحوه برگزاری مسابقات، شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ با شعار «آرامش در خیابان، هیجان در پیست» مهمان دیدگان علاقه‌مندان به این رشته ورزشی خواهد بود. حواشی و بخش‌های دیدنی ضبط برنامه و مسابقه هم، در بسته «مثبت دست فرمون»، جمعه‌ها ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.

فصل پنجمِ «چهل تیکه» نیز، با دعوت از نقش‌آفرینان خاطرات شیرین، میزبان هنرمندان و چهره‌های شاخص خواهد بود. این برنامه که در حال تولید است، به زودی از شبکه نسیم برای دوست‌داران پخش می‌شود.

نظر شما