بازیگر سریال «در کنار پروانه‌ها »:

دلیل حضورم در سریال «در کنار پروانه‌ها» امام حسین (ع) بود/ با هر نقشی که می پذیرم همذات پنداری می کنم/به دلیل خستگی زیاد تا مدت ها در هیچ پروژه ای حاضر نمی شوم!

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۵:۰۲:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۴۸۵۵
دلیل حضورم در سریال «در کنار پروانه‌ها» امام حسین (ع) بود/ با هر نقشی که می پذیرم همذات پنداری می کنم/به دلیل خستگی زیاد تا مدت ها در هیچ پروژه ای حاضر نمی شوم!
پروانه معصومی که اخیرا سریال «در کنار پروانه‌ها» را به پایان رسانده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا به نکات جالبی در خصوص این نقش و فضای معنوی سریال اشاره کرد.

پروانه معصومی، بازیگر مطرح و پیشکسوت سینما و تلویزیون، با فیلم بلند بهرام بیضایی به نام «رگبار» به اوج رسید و در طول فعالیت هنری‌اش آثار ارزشمندی را در کارنامه هنری خود به ثبت رساند. این بازیگر شناخته شده که این اواخر برای محرم سال 1400 در سریال «در کنار پروانه‌ها» ایفای نقش کرد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در پاسخ به این سوال که آیا پذیرفتن نقش «گیلسو» و بازی در این سریال به دلیل لوکیشن و فضای جذاب بود یا دلیل دیگری داشت اظهار کرد: تنها به خاطر معنویت، که همان قرآن و امام حسین (ع) است، در این سریال به ایفای نقش پرداختم و جز این  هیچ دلیل دیگری نداشت چراکه این سریال برای محرم ساخته شد و روی آنتن رفت.

14000622000379_Test_PhotoL

این بازیگر در این خصوص که کار کردن با کارگردان سریال «در کنار پروانه‌ها»، داریوش یاری که مشخصا در آثارش بیشتر زندگی جریان دارد و لوکیشن و موقعیت را به رخ می‌کشد، چگونه بود؟ گفت: داریوش یاری کارگردان بسیار خوبی هستند و در طول مدت زمان بازی، راهنمایی‌هایی که از سوی ایشان به من و بازیگران می‌شد بسیار راهگشا و کمک حال بود و گاهی ممکن بود با همان راهنمایی کوتاه مسیر درست‌تری پیش‌روی بازیگران قرار بگیرد و شکل و حال داستان بهتر می‌شد. من شخصا کار با این کارگردان را دوست داشتم.

معصومی درباره نقش و تصمیمش به عنوان یک مادر در سریال و با توجه به بازی تاثیرگذاری که از لحاظ روحی و روانی داشت بیان کرد: اصولا زمانی که با یک پروژه قرارداد می بندم و نقشی را می‌پذیرم درست از لحظه‌ای که شروع به فعالیت می‌کنم و وارد صحنه می‌شوم سعی دارم با نقش همذات پنداری کنم و خودم را جای کاراکتر بگذارم.

14000622000378_Test_PhotoL

در این سریال کاراکتر مادر قاتل فرزند خود را می‌شناسد اما با تمام خطاها باز هم او را می‌بخشد و در یک اتفاق قلب فرزند خود را در سینه او قرار می‌دهد و با او زندگی می کند.

بازیگر «رگبار» در پاسخ به این سوال که داستان زندگی شخصیت های خاکستری در این سریال با قضاوت های متفاوتی از سوی مخاطب تفسیر می‌شود آیا به فضای شعارگونه در سریال ها نقد دارید یا با آن‌ها موافق هستید؟ خاطرنشان کرد: در این سریال تا جایی که یادم می آید هیچ نوع شعاری وجود نداشت به همین دلیل است که من بازی در این سریال را پذیرفتم. در این داستان فقط یک فرد نزول خور وجود داشت که تمامی روستا را اجیر خود کرده بود که چنین افرادی در زندگی عادی و روزانه وجود دارند و ما شاهد آن ها هستیم.

پروانه معصومی در پایان و در این خصوص که چه برنامه‌ای تا پایان سال دارد؟ تاکید کرد: به هیچ عنوان در هیچ پروژه ای حاضر نمی شوم و هیچ برنامه ای تا تمام شدن سال ندارم به این خاطر که بسیار خسته هستم و بیشترین خستگی هم به لوکیشن های دور لاهیجان بر می گردد و فعلا پذیرای هیچ کاری نیستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز