در شبکه سحر؛

«به سوی ستارگان» امشب در «کلوزآپ»

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۰۱:۰۲:۵۹
کد خبر: ۱۲۴۵۳۰۵
«به سوی ستارگان» امشب در «کلوزآپ»
فیلم سینمایی «به سوی ستارگان» ، محصول کشور آمریکا به کارگردانی جیمز گری در برنامه امشب «کلوزآپ» از کانال اردوی شبکه سحر نقد می شود.

به گزارش برنا؛ تهیه کننده «کلوزآپ»، فیلم سینمایی « به سوی ستارگان» به کارگردانی جیمز گری در ژانر حماسی، علمی و تخیلی در این برنامه، نقد و بررسی خواهد شد. 

آقا محمدی در این خصوص گفت: احسان رضوانی پور، منتقد نام آشنای سینمای بین الملل با حضور در این برنامه به تشریح این فیلم از ابعاد و زوایای مختلف هنری خواهد پرداخت. 

داستان فیلم درباره فضانوردی به نام روی مک براید (برد پیت) است که در جستجوی پدر خود که مدتی پیش در ماموریتی یک طرفه به سیارهٔ نپتون رفته بود، سفری دور و دراز و خطرناک در منظومه شمسی را آغاز می کند.

دلیل این سفر، نوسانات ناگهانی و خطرناک انرژی در زمین که حیات ساکنان آن را تهدید می‌کند است که دانشمندان منشأ این نوسانات را از سمت سیارهٔ نپتون و پروژهٔ موسوم به لیما به ‌سرپرستی پدر «روی»، کلیفورد مک‌براید (تامی لی جونز) تشخیص داده‌اند.

 در ادامه سفر جستجوگرانه روی مک براید، ماجراهایی هیجان آور اتفاق می افتد که مخاطب را با خود همراه می سازد.

برد پیت، تامی لی جونز، روث نگا، دونالد ساترلند، جیمی کندی، جان فین، کیمبرلی الیز

لیسا گی همیلتون، جان اورتیز از هنرپیشگان مطرح این فیلم سینمایی هستند. 

قابل ذکر است؛ این فیلم تحسین منتقدان را برانگیخته و کارگردانی، جلوه‌های ویژه و بازی برد پیت در آن ستوده شده ‌است.

 معرفی کامل فیلم «به سوی ستارگان» و کارگردان آن و همچنین پخش بخش هایی از فیلم، جدیدترین و کامل ترین اخبار مهم سینمایی، اخبار حوزه سینما و جشنواره ها و آیتم درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از بخش های دیگر «کلوزآپ» است که آقا محمدی در آخر به آن اشاره کرد.

 «کلوزآپ» با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز 19مهر ماه ساعت 18 به وقت تهران به مدت 32 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز