معرفی «اقوام ایرانی» به مخاطبان اردو زبان شبکه سحر

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۴:۴۱:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۵۳۰۸
معرفی «اقوام ایرانی» به مخاطبان اردو زبان شبکه سحر
عشایر عزیز کشورمان در مناطق مختلف، زندگی و نحوه معیشت آنان در مستند «اقوام ایرانی» از کانال اردوی شبکه سحر معرفی می شود.

به گزارش برنا؛ ایران جزء معدود کشورهایی از جهان است که هنوز عشایر در آن زندگی می‌کنند و زندگی سنتی و عشیره‌ای‌شان با کوچ کردن و چادر زدن در دل طبیعت را ادامه می دهند. نزدیکی با طبیعت، صفا و صمیمیت، صلح و دوستی و نیز سخت کوشی و تلاش از ویژگی مردمان عشایر است. تصور همراه شدن با آدم‌هایی که ساده و سازمان‌دهی شده سفر می‌کنند تا سیاه‌چادرشان را در دشت و صحرا برپا کنند، تصوری شیرین و هیجان‌انگیز است. 

مستند «اقوام ایرانی» روایت خانواده ای است که به نقاط مختلف ایران سفر می کنند و از طریق مکان های صعب العبور با قوم های مختلف ایرانی آشنا می شوند. زندگی عشایرسیستان و بلوچستان، گیلان-ناورود، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان- بزگوش و ... از جمله مناطقی هستند که در این سفر به نحوه زندگی و چگونگی کوچ  عشایر آن پرداخته می شود. 

مستند «اقوام ایرانی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سید ابوالفضل موسوی نظر با زبانگردانی محسن محسنی در 10 قسمت 40 دقیقه ایی از 19 مهرماه هر دوشنبه ساعت 18:30 به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز