بررسی « بازتاب» سخنان آیت الله رئیسی؛ در پی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در ایران دررادیو فرهنگ

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۵:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۶۰۱۱
بررسی « بازتاب» سخنان آیت الله رئیسی؛ در پی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در ایران دررادیو فرهنگ
برنامه "بازتاب" چهارشنبه ۲۱ مهرماه ؛ با بررسی بازتاب سخنان آیت الله رئیسی؛ رئیس جمهور ایران در پی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در ایران از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش برنا؛ رادیو فرهنگ در برنامه « بازتاب» امروز با دعوت از  جواد محمدی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس مسائل علمی، بازتاب سخنان آیت الله رئیسی؛ در پی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در ایران مورد بحث‌و بررسی قرار می گیرد. 

ضرورت رسیدگی و حل مشکلات فرهنگیان از سوی  سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دستور  پرداخت مطالبات معوقه از جمله حق‌الزحمه معلمان همچنین  ضرورت بازگشایی مدارس و در برخی مناطق به صورت ترکیبی از مجازی و حضوری، برنامه‌ریزی دقیق و مشخص  براساس شرایط شهرها و استان‌های کشور از نظر بیماری و شمار دانش‌آموزان در کلاس ها برای حضوری و یا غیرحضوری بودن کلاس ها ،واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس و مراکز آموزشی برای حضوری شدن مدارس ،ضرورت انتخاب یک سخنگو برای آموزش و پرورش برای اظهارنظر و اطلاع‌رسانی  دقیق و واحد از جمله محورهای سخنان رییس جمهور بوده است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی روز شنبه ۳ مهر در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ با بیان اینکه معلم محور آموزش و پرورش است، گفت: امروز شان و منزلت معلم باید حفظ شود و معیشت معلم مورد توجه قرار بگیرد.

همچنین رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور روز دوشنبه ۱۹ مهر در دانشگاه تهران گفت: نباید به هیچ نظریه نو و حرف تازه‌ای بی‌توجه بود، هر چند تاکنون از سوی هیچ استاد و صاحبنظری بیان نشده باشد.

« بازتاب»  را به گویندگی ناصر صالحی ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو فرهنگ روی موج ۱۰۶مگاهرتز و ۵۸۵کیلوهرتز بشنوید.

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
0
0
نه به آموزش حضوری تو شرایط کرونایی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز