مدیر فیلمبرداری «درخت گردو» و «زخم کاری» در تلویزیون

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۴:۲۴:۴۱
کد خبر: ۱۲۴۶۲۹۲
مدیر فیلمبرداری «درخت گردو» و «زخم کاری» در تلویزیون
برنامه تلویزیونی نردبان با حضور هادی بهروز مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «درخت گردو» از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش برنا، شصت و چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان» جمعه 23 مهرماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مهمان ویژه این قسمت از برنامه هادی بهروز فیلمبردار نام‌آشنای سینمای مستند و داستانی است؛ او با محوریت بازسازی در سینمای مستند و مستندنمایی صحبت می‌کند. بهروز با حضور در نردبان، در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا شرکت کرده و تجربیات خود را از فیلمبرداری در سینمای مستند تا رسیدن به سینمای داستانی بیان می‌کند.

هادی بهروز مدیر فیلمبرداری سینما است که در ساخت فیلم‌های سینمایی «درخت گردو»، «ماجرای نیمروز، رد خون»، «لاتاری»، «ایستاده در غبار» و ... با محمدحسین مهدویان شرکت داشته و هم‌چنین در شبکه نمایش خانگی نیز سریال‌های «هیولا» و «زخم کاری» را فیلمبرداری کرده است.

در بخش دیگری از برنامه، مروری بر مهم‌ترین آثار «کاترین بیگلو» کارگردان مشهور سینما شده است. این کارگردان، اولین زنی است که اسکار گرفته و برش‌هایی از فیلم‌هایش که در آنها از تکنیک‌های مستندسازی در سینمای داستانی استفاده کرده است، مورد بررسی قرار می‌گیرد.  

در «کارگاه تجربه» نیز صحبت‌های بری اکروید (Barry Ackroyd) در رابطه با فیلم‌برداری در سینمای مستند و داستانی پخش می‌شود.

نمایش و مرور برش‌هایی از فیلم‌های «آخرین روزهای زمستان»، «ترور سرچشمه»، «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «داستان‌هایی که می‌گوییم (stories we tell)»، پیشنهاد مستند‌ بازسازی در ژانر جنایی و گفت‌وگو با سعید باقرزاده مدیرمسئول انتشارات لگا از بخش‌های دیگر «نردبان» است.

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز