مدیر سینما ارگ:

«پوست» با تبلیغات مناسب می‌تواند فروش خوبی داشته باشد / فروش «درخت گردو» پایین‌تر از حد انتظار بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۰۴:۰۲:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۶۳۰۶
«پوست» با تبلیغات مناسب می‌تواند فروش خوبی داشته باشد / فروش «درخت گردو» پایین‌تر از حد انتظار بود
مدیر سینما ارگ معقتد است فیلم سینمایی «پوست» با توجه به موضوع و ژانر متفاوتش می‌تواند با تبلیغات مناسب فروش خوبی داشته باشد.

سپهر پهلوانی، مدیر سینمای ارگ، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: فیلم «قهرمان» و به طور کل فیلم‌های اصغر فرهادی را می‌توان یک استثنا در سینمای ایران دانست که قطعاً فروش قابل توجهی دارند و این ربطی به ژانر اثر ندارد. مخاطبان بسیاری منتظر هستند که فیلم اصغر فرهادی اکران شود تا برای دیدن این فیلم به سینما بروند.

پهلوانی خاطرنشان کرد: این روزها که واکسیناسیون در حال انجام است و اکثر مردم حداقل یک دوز واکسن را زده‌اند ترس از سینما رفتن کاهش پیدا کرده و قطعاً امکان فروش فیلم‌ها بالاتر رفته و «قهرمان» هم نسبت به چند ماه پیش شانس بیشتری دارد اما اگر یک فیلم کمدی در کنار این فیلم اکران می‌شد، این دو اثر می‌توانستند با پوشش دادن یکدیگر فروش بیشتری داشته باشند.

او افزود: فیلم سینمایی «پوست» را دیده‌ام و اثر جالب و با کیفیتی است و فکر می‌کنم با توجه به اینکه اثری متفاوت و خاص است با تبلیغات مناسب می‌تواند فروش نسبتاً خوبی داشته باشد اما متأسفانه تبلیغات خوبی برای فیلم‌ها صورت نمی‌گیرد و معمولاً فیلم‌ها با تبلیغات سینه به سینه معرفی می‌شوند. اگر تبلیغات خوبی برای فیلم‌ها صورت نگیرد حتی فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی هم نمی‌تواند فروش چندانی داشته باشد.

مدیر سینما ارگ در پایان اظهاراتش تأکید کرد: فروش فیلم سینمایی «درخت گردو» در حد و اندازه‌ای که انتظار داشتیم، نبود و البته در این بین تعطیلات محرم و صفر هم در عدم فروش بالای این فیلم موثر بود و باعث شد که این فیلم نتواند فروش چندانی داشته باشد اما به فروش فیلم «قهرمان» امیدوار هستیم و امیدواریم «قهرمان» و «پوست» بتوانند به سینماها رونق بدهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز