معرفی فیلم هفته؛

«تولد» فیلمی معمایی و بحث‌برانگیز با بازی دیدنی نیکول کیدمن

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۰۳:۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۴۶۹۳۱
«تولد» فیلمی معمایی و بحث‌برانگیز با بازی دیدنی نیکول کیدمن
«تولد» نام فیلمی معمایی رمانتیک آمریکایی به کارگردانی جاناتان گلیزر با بازی نیکول کیدمن، کامرون برایت، لورن باکال و دنی هوستون است که در سال ۲۰۰۴ ساخته شد.

به گزارش برنا، فیلم سینمای «تولد» به کارگردانی جاناتان گلیزر یکی از بحث‌برانگیزترین فیلم‌های قرن 21 آمریکایی به حساب می‌آید که در سال 2004 اکران شد و همان زمان نقدهای مثبت بسیاری درباره این فیلم در مطبوعات مختلف نوشته شد.

از این فیلم با توجه به قصه و موضوعی که دارد می‌توان برداشت‌هایی درباره بازگشت روح و تناسخ داشت یا حتی با نگاهی کاملاً واقع‌گرایانه اتفاقات فیلم را به عنوان یک سوءتفاهم برداشت کرد و نکته جالب توجه درباره «تولد» این است که اتفاقاً نویسنده و کارگردان در پایان پاسخی قطعی درباره این موضوع به مخاطب ارائه نمی‌دهد اما در نهایت اشتیاق انسان به بازگشت آنچه که از دست داده در این فیلم می‌تواند تلنگری به مخاطب به حساب بیاید.

فیلم «تولد» با وجود اینکه 20 میلیون دلار هزینه ساخت آن بود نهایتاً توانست نزدیک به 24 میلیون دلار فروش داشته باشد.

بازی نیکول کیدمن در این فیلم یکی از نکات تحسین‌شده آن به حساب می‌آید.

خلاصه داستان:

شان، شوهر آنا موقع دویدن در پارک مرکزی سکته می کند و می میرد. پس از گذشت ده سال، در جریان یک مهمانی خانوادگی ناگهان سرو کله ی پسرکی ده ساله پیدا می شود که ادعا می کند شان است، همان شوهر آنا که ده سال پیش درگذشته بود…

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز