در شبکه سحر؛

بازیگری دیگر از «دلدادگان» مهمان تلویزیون می شود

۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۴۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۴۷۸۵۴
بازیگری دیگر از «دلدادگان» مهمان تلویزیون می شود
سیروس همتی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، امشب مهمان برنامه «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر است.

به گزارش برنا؛ تهیه کننده «ما و شما»، سیروس همتی، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور در این برنامه از سابقه فعالیت هنری خود با مخاطبان کردزبان شبکه سحر سخن خواهد کرد.

مصطفی قوامی در این باره گفت: سیروس همتی در سریال «دلدادگان» که از کانال کردی شبکه سحر در حال پخش است به ایفای نقش پرداخته و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

وی افزود: در این گفت و گوی صمیمانه، مهمان برنامه از چگونگی نقش اش در این مجموعه توضیحاتی برای بینندگان ارائه خواهد کرد و بخش هایی از آن باز پخش خواهد شد.

سیروس همتی علاوه بر بازیگری, کارگردانی، نمایش نامه نویسی و طراحی صحنه را در کارنامه فعالیت هنری خود دارد.

وی با فیلم سینمایی «مارمولک» کمال تبریزی در نقش مجتبی دیده شد و با سریال «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی به شهرت رسید.

زن‌ ها فرشته‌ اند،  انفرادی، ضربه فنی،دشمن زن،  کارگر ساده نیازمندیم،  فرار از اردو، ته خط،

    پابرهنه در بهشت،  یک تکه نان، مزرعه پدری، خاک سرخ، آشپزباشی، ماتادور از جمله فیلم ها و سریال های تلویزیونی است که وی در آنها بازی کرده است.

نریشن معرفی مهمان برنامه و بیوگرافی هنری وی، پخش قسمت هایی از فیلم ها و سریال های تاثیر گذار با بازی وی، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل «ما و شما»، گزارش شلر امره نژاد از نظرات مردم در خصوص برنامه های پخش شده از طریق اسکایپ، پخش سرودها و کلیپ های درخواستی  و ... از بخش های دیگر این برنامه است که مصطفی قوامی در آخر به آن اشاره کرد.

« ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی و ترجمه همزمان عابدی،  25 مهر ماه ساعت 22 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز