ابراهیم عامریان:

«دینامیت» سینما را احیا کرد/ اکران این فیلم تا عید نوروز ادامه دارد/ شهرداری و صداوسیما در تبلیغات با ما همکاری نکردند

۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۰۵:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۸۴۷۷
«دینامیت» سینما را احیا کرد/ اکران این فیلم تا عید نوروز ادامه دارد/ شهرداری و صداوسیما در تبلیغات با ما همکاری نکردند
ابراهیم عامریان با اشاره به اینکه «دینامیت» در شرایط عادی می‌توانست فروش بسیار بیشتری داشته باشد، تأکید کرد که اکران این فیلم سینمایی تا عید نوروز ادامه دارد.

ابراهیم عامریان، که فیلم سینمایی «دینامیت» به تهیه‌کنندگی او از دهم تیرماه در سینماهای کشور اکران شده، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: با وجود اینکه  چند ماه از اکران فیلم سینمایی «دینامیت» می‌گذرد همچنان این فیلم هر هفته یک و نیم میلیارد تومان وجود دارد و این نشان می‌دهد قطعاً اگر «دینامیت» در شرایطی عادی اکران می‌شد فروش آن بسیار بیشتر بود.

عامریان خاطرنشان کرد: در زمان ساخت «دینامیت» هنوز خبری از شیوع ویروس کرونا نبود و پیش‌بینی ما در شرایط عادی هفته‌ای حداقل 5 میلیارد تومان فروش بود که متأسفانه این امکان دیگر برای‌مان وجود نداشت و فیلم در شرایط حاضر اکران شد و خوشبختانه با توجه به شرایط اکران بسیار خوبی داشتیم.

او افزود: زمان اکران «دینامیت» ما شرایطی را پذیرفتیم که یکی از این شروط، اکران تا زمانی است که ما می‌خواهیم و تصمیم داریم «دینامیت» تا عید نوروز بر پرده سینماها باقی بماند و فکر می‌کنم با فروشی که شاهد هستیم کم‌کم همان میزان فروش ایده‌آلی که در ذهن داشتیم بدست بیاید. در همان روزهای ابتدایی اکران فیلم «دینامیت» اعلام کردم که هدف ما از اکران در این شرایط احیای سینما است و می‌بینیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داده و سینماها با اکران این فیلم رونقی نسبی گرفته‌اند و کم‌‌کم شرایط بهتر می‌شود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تگزاس» تصریح کرد: متأسفانه هیچ همکاری با ما در تبلیغات فیلم سینمایی «دینامیت» صورت نگرفت. نه صداوسیما و نه شهرداری هیچ همکاری نکردند و ما با بودجه شخصی و تلاش خودمان در فضای مجازی سعی کردیم این فیلم را تبلیغ کنیم که خوشبختانه نتیجه خوبی هم حاصل شد. به احتمال زیاد با اکران «دینامیت» تا عید نوروز ما به میزان فروشی که مدنظر داشتیم خواهیم رسید.

این تهیه‌کننده در پایان اظهاراتش تأکید کرد: تا امروز تنها یک چهارم میزانی فروشی که در شرایط عادی انتظار داشتیم به دست آمده ولی امروز با توجه به اینکه «دینامیت» راه را باز کرده و کم‌کم شرایط عادی به سینماها برمی‌گردد فکر می‌کنم سینماگران و صاحبان آثار با خیال راحت‌تری می‌توانند فیلم‌شان را اکران کنند. من از سینماداران خواهش می‌کنم که فراموش نکنند «دینامیت» سینما را احیا کرد و امروز اگر فیلم‌های مخاطب‌پسند اکران شوند قطعاً می‌توانند فروش بالایی داشته باشند.

نظر شما