«تهران در قاب» به تلویزیون می آید

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۰۱:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۹۱۰۳
«تهران در قاب»  به تلویزیون می آید
ساخت مستند – میان برنامه ای به نام «تهران در قاب» در شبکه سحر در جریان است.

به گزارش برنا؛ معرفی جاذبه های گردشگری و توریستی شهر تهران هدف این میان برنامه است. 

هادی افشار تهیه کننده این مستند گفت: آثار تاریخی، ملی و مذهبی، امامزاده ها، مدارس علمیه و جغرافیای تاریخی و گردشگری،  پارک ها، مدرسه دارالفنون، بافت تاریخی، حمام تاریخی نواب، آثار تاریخی شمیران، کاخ موزه نیاوران و هنر و معماری بکار رفته در موزه تهران قدیم، باغ کتاب، دریاچه شهدای خلیج فارس، روستای وردیج در بخش کن، کاخ گلستان، باغ گیاه شناسی، مجموعه تفریحی و توریستی توچال، محله و بازار سنتی تجریش، مجموعه کاخ های سعدآباد، ایرانمال و..... به عنوان مکان هایی است که در این مجموعه به صورت میان برنامه های 15 دقیقه ای معرفی می شود. 

افشار افزود: ویژگی اصلی و مهمی که در ساخت این مستند گونه ها لحاظ شده است بکر بودن سوژه و این موضوع که لوکیشن مورد نظر تا به حال دیده نشده باشد و یا کمتر بدان پرداخته شده باشد و البته با رعایت این اصل که سوژه و مکان مورد نظر از زاویه دید یک توریست و بیننده خارجی دیده و نقل می شود.

افشار در پایان گفت: تصویر برداری این مستند - میان برنامه به پایان رسیده و هم اکنون «تهران در قاب» در حال تدوین است و پس از مراحل تدوین و زبانگردانی به زبان های کردی، آذری، اردو و بوسنیایی در برنامه پخش کانال های شبکه سحر قرار خواهد گرفت.   

مستند – میان برنامه «تهران در قاب» تولید شبکه جهانی سحر، به زبان فارسی ضبط شده  و گویندگی تمامی 20 قسمت  بر عهده اسعد خوشگوار بوده و داوود عباسی تصویر بردار این مجموعه است.   

 «تهران در قاب» پس از اتمام مراحل ترجمه و زبانگردانی در زمستان سالجاری از کانال های کردی، اردو، آذری و بالکان سحر پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز