در سومین روز از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران؛

فرهاد توحیدی «الگوی فیلم‌نامه در فیلم تجربی» را تشریح می‌کند

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۴۹۹۰۰
فرهاد توحیدی «الگوی فیلم‌نامه در فیلم تجربی» را تشریح می‌کند
نشست تخصصی مجازی «الگوی فیلم‌نامه در فیلم تجربی» با ارائه فرهاد توحیدی همزمان با سومین روز برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛  روز پنجشنبه 29 مهرماه و همزمان با سومین روز از جشنواره سی‌وهشتم، چهار نشست تخصصی مجازی از سری نشست های تخصصی «۳۸-۲۰» از ساعت 11 تا 20:30 برگزار می‌شود.

اولین نشست مجازی از ساعت 11 تا 12:30 به «الگوی فیلم‌نامه در فیلم تجربی» با حضور فرهاد توحیدی اختصاص خواهد داشت.

«بررسی فیلم (2021) Train Again» عنوان دومین نشست مجازی روز سوم جشنواره سی‌وهشتم است که با ارائه پیتر چِرکاسکی و از ساعت 15 تا 16:30 برگزار می‌شود.

سومین نشست مجازی روز سوم جشنواره به «کارگردانی هنری در انیمیشن کوتاه» اختصاص دارد که با حضور رضا ریاحی از ساعت 17 تا 18:30 میزبان علاقه مندان خواهد بود.

در آخرین نشست مجازی روز سوم هم میشلا گریل به ارائه نکاتی درباره «ماهیت تجربه» خواهد پرداخت که علاقمندان از ساعت 19 تا 20:30 می‌توانند به‌صورت مجازی در آن حضور داشته باشند.

نشست‌های مجازی سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در ایام برگزاری هر روز با اجرای عطااله مجابی و ترجمه غزال بخت‌آزاد به همت معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود.

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) در پردیس سینمایی ایران مال و سامانه های برخط هاشور، ودیو و تیوال در حال برگزاری است. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

نظر شما