فیلم‌های داستانی موضوع آخرین نوبت از نشست‌های ایسفا شدند

۱۴۰۰/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۰۸۲۵
فیلم‌های داستانی موضوع آخرین نوبت از نشست‌های ایسفا شدند
آخرین نوبت از نقد و بررسی فیلم‌های داستانی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران امروز(شنبه ۱ آبان) برگزار می‌شود.

به گزارش برنا، امروز و در آخرین نوبت از نشست‌های نقد و بررسی انجمن فیلم کوتاه تهران(ایسفا) که با اجرا و کارشناسی آرمان خوانساریان و با حضور کاوه مظاهری و سحر عصرآزاد در جریان خواهد بود، فیلم‌های زیر مورد نقد و بررسی و قرار می‌گیرند:

«ویار» ساخته حورا طباطبایی، «ارغوان» ساخته محمد پهلوان، «خنده بی دلیل‌ گوزن‌ها» اثر سجاد ایمانی، «نگهبانان» به کارگردانی مجید فخریان، «کپسول» به کارگردانی امیر پذیرفته، «ناجی» ساخته سیدامیر بهاالدینی، «لبر-کروموزوم ۱۷» به کارگردانی شروین دیدنده، «هاجرو» به کارگردانی افشین اخلاقی فیض آثار، «نارس» به کارگردانی محسن پوریوسفیان.

این جلسات نقد و بررسی از ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس سینمایی ایران مال برگزار می‌شود و به طور زنده از سامانه برخط «هاشور» و صفحه اینستاگرام انجمن سینمای جوانان ایران به شناسه کاربری @iycs.ir پخش دارد.

سی وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) در حال برگزاری است. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز