رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

در صورت رعایت پروتکل‌ها ۸۰ درصد کلاس‌ها حضوری است!

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۰۸:۴۴:۲۰
کد خبر: ۱۲۵۱۳۴۱
در صورت رعایت پروتکل‌ها ۸۰ درصد کلاس‌ها حضوری است!
رئیس کمیسیون آموزش مجلس در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، با اشاره به ملاحظاتِ بازگشایی مدارس در پی پیک ششم، تاکید کرد که در صورت رعایت پروتکل‌ها در آینده نزدیک 80 درصد کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود.

به گزارش برنا؛ رئیس کمیسیون آموزش مجلس در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، با اشاره به ملاحظاتِ بازگشایی مدارس در پی پیک ششم، تاکید کرد که در صورت رعایت پروتکل‌ها در آینده نزدیک 80 درصد کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود.

منادی سفیدان در مصاحبه با بخش "باسخنگویان" در برنامه زنده "رویداد" با اشاره به لایحه دولت که اخیراً به مجلس رسیده است، گفت: در حال بازدیدی از مرکز آموزش در شمال کشور هستیم و رتبه‌بندی معلمان نیز به‌زودی تصویب می‌شود.

وی افزود: به دولت فرصت داده‌ایم تا آئین‌نامه‌ای بنویسد و تا آذرماه به اتمام می‌رسد و قرار است 720 هزار معلم را در رتبه‌های 5 گاه قرار دهیم.

منادی سفیدان با بیان اینکه حقوق معلمان از این طریق پرداخت خواهد شد، گفت: در مورد افزایش‌های حقوق کار تجمیعی صورت می‌گیرد یعنی کسی که آخرین برند را بگیرد، به او رتبه 70 درصد تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: این لایحه از 31 شهریور ارائه می‌شود و کسی که تا این تاریخ شاغل است یا بازنشسته می‌شود، زیرمجموعه این مصوبه قرار می‌گیرد.

منادی سفیدان به رادیو گفت‌وگو گفت: وزیر آموزش‌وپرورش باید تحول ایجاد کند؛ معلمان را درک کند و همچون گزینه قبلی نباشد که اتفاقات گذشته تکرار شود.

گزینه‌های موردنظر معرفی شده و کسی باید انتخاب شود که در شرایط پسا کرونا آموزش‌وپرورش را کیفیت بخشد و این نهاد را از بحران و گلوگاه کنونی عبور دهد.

وی با اشاره به اینکه دولت 40 روز برای معرفی وزیر آموزش‌وپرورش فرصت زمانی دارد، افزود: امیدواریم کسی را معرفی کنند که در کمیسیون با سرعت رأی بیاورد.

منادی سفیدان ادامه داد: مردم مراجعات زیادی برای کلاس‌های حضوری مدارس دارند و اتفاقاً همه ما نیز می‌خواهیم مدارس حضوری باشند.

این نماینده مجلس گفت: بالغ بر 80 درصد کلاس‌ها حضوری خواهد بود؛ البته به‌شرط رعایت پروتکل‌ها ولی فعلاً به‌خاطر پیک کرونا ملاحظاتی وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز