نمایشگاه انفرادی طراحی های رضا میرشفیعی؛

برگزاری نمایشگاه طراحی «رویای دیرین» در گالری هفت ثمر+رونمایی از پوستر و تصاویر

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۰۹:۳۸:۱۸
کد خبر: ۱۲۵۱۳۸۶
برگزاری نمایشگاه طراحی «رویای دیرین» در گالری هفت ثمر+رونمایی از پوستر و تصاویر
نمایشگاه انفرادی طراحی های رضا میرشفیعی با عنوان «رویای دیرین» از 7 آبان ماه 1400 در گالری هفت ثمر برگزار می شود.

به گزارش برنا؛ نمایشگاه انفرادی طراحی های رضا میرشفیعی با عنوان «رویای دیرین» از 7 آبان ماه 1400 در گالری هفت ثمر برگزار می شود.

IMG_20210722_142431_107-2

این آثار با نگاهی اعتراضی به روز مرگی های جامعه ی معاصر شکل گرفته است. در این نمایشگاه 20 اثر طراحی با فیگور هایی به نمایش در آمده اند که صورت ها به نشانه ی اعتراض به روزمرگی های دست و پا گیر جامعه پنهان شده و در تلفیق با اشیای پیرامون، غوطه ور شدن در دنیای خالص و بی غل و غش خود را نشان می دهند.

۲۰۲۱۱۰۲۲_۱۷۵۳۱۵

«رویای دیرین» نام مجموعه ای است که نشانگر اندیشه و جستجوی انسان از خویشتن  است، به دور از هیاهوی جامعه ای که او را دچار روز مرگی کرده و نیرویی او را به سمت خلاف حرکت‌های جبری و کلیشه ای که مانند زنجیری به پایش بسته شده می کشاند و به دنبال شکستن ساختارهای تحمیلی پذیرفته شده ای است که جامعه آنها را بدون چون و چرا پذیرفته و به دنبال تغییرش نیست  و  فضای خیال ،او را به فکر چاره جویی و برون رفت از این استمرار ملال آور  می کشاند  و حسی تازه در فضایی رویایی و بی غل و غش برایش خوشایند است .

۲۰۲۱۰۷۰۹_۱۹۲۹۰۰

رضا میرشفیعی لیسانس نقاشی از دانشگاه تهران مرکز و عضو موسسه ی هنر های تجسمی معاصر می باشد و برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی نقاشی را در کارنامه ی خود دارد.

IMG_20211004_203553_848

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند جمعه 7 آبان تا 12 آبان ماه 1400 از ساعت 16:00 تا 20:00 به گالری هفته ثمر به نشانی : تهران- خیابان مطهری- خیابان کوه نور- کوچه پنجم - پلاک 8 مراجعه کنند.

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز