مجری و هنرپیشه رادیو و تلویزیون در برنامه سلام تهران:

در فعالیت هنری همه ارکان به مثابه یک ارتش هستند

۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۷:۵۲
کد خبر: ۱۲۵۱۶۶۲
در فعالیت هنری همه ارکان به مثابه یک ارتش هستند
محمودرضا قدیریان صبح امروز با حضور در برنامه «سلام تهران» در خصوص فعالیت خود در عرصه هنر صحبت کرد.

به گزارش برنا؛ محمودرضا قدیریان صبح امروز با حضور در برنامه «سلام تهران» در خصوص فعالیت خود در عرصه هنر گفت: در حال حاضر با حضور در شبکه ۵، برنامه «ماایرانی‌ها» را تولید می‌کنیم و چندی پیش هم در برنامه موسیقی محور  «ساعت ۲۵» فعالیت می‌کردم.

قدیریان در خصوص علاقه‌اش به بازیگری، گفت: با وجود اجراهای متعدد، بازیگری را رها نکردم. عاشق بازیگری هستم و هرازگاهی از پیشنهاداتی که به من می‌شود استقبال می کنم.

 این هنرمند عرصه رادیو و تلویزیون به همکاری خود با اصغر توسلی در سریال روزگار جوانی که کارگردان این مجموعه را عهده‌دار است و همچنین تهیه‌کنندگی سپهر محمدی اشاره کرد و در توصیف سپهر محمدی گفت: او فردی خیرخواه و دستگیر است و حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر را در یک مجموعه سرپرستی می‌کند  که  اکثر افراد بی سرپرست یا بدسرپرست هستند.

قدیریان با بیان اینکه متولد بیستم شهریور سال ۵۹ و ۴۱ ساله هستم، گفت: از ۲۲ سالگی به صورت حرفه‌ای کار خود را آغاز کردم و سال ۷۸ با نمایش «علمی تخیلی» به کارگردانی حمید منوچهری وارد این عرصه شدم.

وی با بیان اینکه هنرمندان و ارکان عرصه هنر و رادیو به مثابه یک ارتش هستند، افزود: کسی که وارد این عرصه می شود به پیشکسوت خود احترام می‌گذارد و به قول حمید منوچهری استاد عرصه دوبلاژ، هنر کاری مقدس است و ما سربازان فرهنگی این عرصه هستیم و با وجود همه مشکلات به مردم خدمت می کنیم.

این هنرمند رادیو تلویزیون در خصوص ادامه دار نشدن برنامه موسیقی محور «ساعت ۲۵»، گفت:  نزدیک چهار سال این برنامه پخش شد و دیگر با استقبال خواننده ها برای حضور در برنامه همراه نمی شد چرا که اکثر خواننده‌ها معتقد بودند  آلبوم جدیدی برای ارائه ندارند.

‌وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد علی سلیمانی که از مجریان دوره اول برنامه « ما ایرانی‌ها» بود، گفت: کرونا و درگذشت بسیاری از عزیزان و به ویژه علی سلیمانی به ما متذکر شد که عمر می‌گذرد و طوری باید زندگی کنیم که انگار روز آخر ماست.

قدیریان در ادامه خطاب به افرادی که دارای پست و مسند هستند، گفت: آقا و خانمی که قدرت، پست و مقام دارید و مسئول هستید طوری زندگی کنید که گویی آخرین روز زندگی شماست.

این هنرپیشه رادیو و تلویزیون با بیان اینکه سریال روزگار جوانی هم در شرایط کرونا ساخته شد، بیان کرد: در حین ضبط این برنامه، همه عوامل، جوانب کار را رعایت می‌کردند و با وجود تزریق واکسن، باز هم فاصله ها و پروتکل ها رعایت می‌شد و الحمدلله کسی در آن سریال آسیب ندیده است.

قدیریان در خصوص فعالیت خود در رادیو به رغم عدم حمایت مالی گفت:

افرادی مانند «آنتونیوباندراس» با وجود اینکه بازیگر اصیل در صحنه بین‌المللی هستند و در تئاتر هم در کشور خود حرفی برای گفتن دارد باز هم در رادیو های محلی شهر و کشور خود گویندگی می‌کند.

وی بیان کرد: من هم سعی می‌کنم سالی یکبار تئاتر اجرا کنم و ارتباطم را با رادیو قطع نکنم. کار من با صدا شروع شد. برای پخته شدن صدا خیلی تلاش کردم و با بزرگان این عرصه کار کردم.

وی در پایان گریزی به بازی همسرش در سریال روزگار جوانی زد که نقش یک بیمار سرطانی را بازی می‌کرد و  گفت: من حامل پیام همسرم برای بیماران سرطانی هستم.

همسرم در این سریال نقش یک بیمار سرطانی را به عهده داشتند و به من گفتند به مخاطبانی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند، بگویم: درد شما را با همه روح و روان و جسم و درک کردم. من این نقش را بازی کردم و برایم بسیار دردناک بود اما شما چه می کشید؟ با این اوصاف مطمئن هستم همه شما از پس این بیماری بر می‌آیید و قدرتی برتر ناجی شماست.

نظر شما