بهروز غریب‌پور رئیس هیات داوران جشنواره تئاتر عروسکی مجازی شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۰۰:۰۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۵۱۷۴۱
بهروز غریب‌پور رئیس هیات داوران جشنواره تئاتر عروسکی مجازی شد
بهروز غریب پور نویسنده، کارگردان و پیشکسوت تئاترو سینمای ایران ریاست هیات داوران دومین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی مجازی را پذیرفت.

به گزارش برنا؛  شورای سیاست‌گذاری جشنواره از بین چهره‌های برجسته هنرتئاترعروسکی جهان بهروز غریب پور را برای ریاست هیات ‌داوران این جشنواره انتخاب کرد، پوپک عظیم پور رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره و بهرام بهبهانی دبیر جشنواره طی جلسه ای به طرح موضوع با ایشان پرداختند.

غریب پور، که در دور نخست حمایت های زیادی از جشنواره کرده بود، ضمن پذیرفتن ریاست هیات داوران، پیشنهاد داد داوران جشنواره از سطح جهان انتخاب شوند، که قرار بر این شد پس از رایزنی ها با چند کاندیدا از میان فعالان حرفه ای تئاتر عروسکی جهان، طی انتشار خبری معرفی شوند.  

این جشنواره که سال گذشته در پی همه گیری ویرووس کرونا کار خود را آغاز کرده است، امسال به دبیری بهرام بهبهانی و با رویکردی بین المللی، پذیرای آثار تمام نمایشگران عروسکی از سرتا سر جهان بی هیچ محدودیتی خواهد بود تا ثابت کند هنرمندان همانند تمام اقشار دیگر جامعه و چه بسا بیشتر از آنان می‌توانند خود را با تغییر شرایط وفق دهند و بستری برای ارائه آثار خود پیدا کنند.

مهلت تمدید ارسال آثار به جشنواره ۳۰ مهر به اتمام رسیده است.  اختتامیه جشنواره ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما