در آستانه ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛

منتخب فیلم‌های ضد استعماری ایران و جهان روی آنتن شبکه نمایش

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۱:۵۶:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۳۴۰۴
منتخب فیلم‌های ضد استعماری ایران و جهان روی آنتن شبکه نمایش
منتخبی از فیلم‌های ضد استعماری ایران و جهان روی آنتن شبکه نمایش می رود.

به گزارش برنا؛ شبکه نمایش سیمای جمهوری اسلامی در هفته پیش رو و همزمان با گرامیداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پخش فیلم‌های ضداستعماری را در دستور کار خود قرار داده است.

این شبکه علاوه بر پخش فیلم های مختلف در بخش های همیشگی ، در بخش مرور آثار در ساعت ۲۱ ، فیلم‌هایی از سینمای ایران و جهان با موضوع ضد استعماری را پخش می کند.

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 8 تا 14 آبان پخش خواهد شد: «زنبورک»، «مایا ببر مازندران»، « کابوس »، «مقصد نهایی»، «رباعی »، «تنهایی»، «رویای سینمایی» نام فیلم های این بخش است.

ساعت 19:

فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: «آشپزی با عشق»، «بخشش»، «خداحافظ وینی پو»، «راز میلتون»، «ناخواسته»، «آری و تندباد»، «نبرد با غول ها».

ساعت 21:

شبکه نمایش، این هفته و همزمان با ۱۳ آبان ، منتخبی از فیلمهای ضد استعماری و مبارزاتی از سینمای ایران و جهان را در جدول پخش خود گنجانده است. این فیلم ها به ترتیب زیر در طول هفته پخش خواهد شد: «تنوره دیو»، «اینک آخرالزمان»، «آب 1» ، «آب 2»، «در مسیر تندباد»، «گاندی» و «تولد یک ملت».

ساعت 23:

فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش که بخش فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: «دشت باز»، « زیبایی بی نظیر» ، «بازار»، «اونا؟ کیا؟»، «آگاهی»، «تعقیب کوبنده» و«خلبان».

ساعت 1 بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «دو مرد در شهر»، «اتاق ستاره » «جنگل آسفالت» ، «کمیسر متهم می کند»، «پروژه آ 2 »، «مکالمه» و «دردسر مشترک» هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز