نمایندگان مجلس از رسانه ملی برای پوشش دقیق اخبار بنزین قدردانی کردند

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۰۸:۲۵:۲۵
کد خبر: ۱۲۵۳۵۹۰
نمایندگان مجلس از رسانه ملی برای پوشش دقیق اخبار بنزین قدردانی کردند
جمعی از نمایندگان مجلس به دلیل ورود به موقع و دقیق رسانه ملی به اخبار اختلال در توزیع بنزین از این رسانه قدردانی کردند.

به گزارش برنا؛ عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس: در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور، صداو سیما توانست آرامش را درجامعه بر قرار کند و مانع از ایجاد تنش دراین شرایط خطیر شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: اطلاع رسانی دقیق و صادقانه به مخاطب باعث می شود مردم و مسئوولین در کنار یکدیگر بتوانند بر مشکلات فایق شوند و خوشبختانه عملکرد خبری صدا و سیما باعث شد تا این همدلی ایجاد شود که باید از رسانه ملی در خصوص این همبستگی قدردانی کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس: عملکرد و اقدام به موقع رسانه ملی در خصوص حمله سایبری به سامانه سوخت منجر شد که آنچه دشمن در سینه داشت عملی نشود.

رئیس کمیته حقوق بشر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: اختلال در سامانه کارت سوخت و خارج شدن آن از مدار، قصد دشمن برای ایجاد بی نظمی در جامعه بود، اما صداوسیما با اطلاع رسانی سریع و به موقع، و آگاهی بخشی به مردم و دعوت به صبر،حوصله و هوشیاری این توطئه را خنثی کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس: عملکرد رسانه ملی در خصوص اطلاع رسانی در اختلال در سامانه سوخت و انتشار اخبار دقیق مربوط به حمله سایبری باعث شد که از بی نظمی در کشور جلوگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز