آموزش مهارت رازداری همسران با رادیو

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۹:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۳۸۴۶
آموزش مهارت رازداری همسران با رادیو
برنامه شبانگاهی پشت پلک هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روانه آنتن رادیو سلامت می شود و این برنامه سعی دارد در قالب آیتم های متنوع به موضوع سبک صحیح زندگی بپردازد.

به گزارش برنا؛  این برنامه هر بامداد از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد تا ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد از رادیو سلامت پخش می شود. در این برنامه به سبک زندگی پرداخت می شود تا لحظات آرامش بخشی برای شنوندگان فراهم شود.این برنامه شامل آیتم های متنوع است و علاوه بر موضوع سبک زندگی به مباحث مربوط به محیط زیست، تغذیه، ایرانگردی، دلنوشته ها، ترانه، صدای و مردم و ... اختصاص دارد.

برنامه پشت پلک 9 آبان ماه به موضوع چرا بعضی آدمها در برابر تغییرات مقاومت می کند، می پردازد و ارتباط تلفنی با دکتر حمیدرضا بابایی روانشناس برقرار می کند. روز دوشنبه 10 آبان ماه به موضوع برخورد با منفی نگرها اختصاص دارد و ارتباط تلفنی با حجت الاسلام ساجدی نیا برقرار می شود. روز سه شنبه 11 آبان موضوع رازداری همسران مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و مهمان برنامه حمیدرضا بابایی روانشناس است. روز چهارشنبه 12 آبان ماه به موضوع توصیف خودمان اختصاص دارد و دکتر ابراهیمی مقدم روانشناس گفت و گو می شود. روز پنجشنبه 13 آبان ماه به این موضوع پرداخت می شود که چطور می توانیم دانش آموزان را تربیت کنیم که در آینده پشتوانه ما باشند. ارتباط تلفنی با دکتر مینا پورفرخ رواشناس صحبت می شود.

نظر شما