سخنگوی صنعت برق کشور در گفت و گو با رادیو ایران:

هیچ یک از شرکت های بیمه حاضر به شرکت در مناقصه نشدند

۱۴۰۰/۰۸/۱۱ - ۱۰:۴۸:۴۸
کد خبر: ۱۲۵۵۳۲۰
هیچ یک از شرکت های بیمه حاضر به شرکت در مناقصه نشدند
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: شرکت توانیر با اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده و همکاری با یکی از شرکت های بیمه در تلاش است از اول آذر سال جاری پرداخت خسارت ناشی از قطعی برق مشترکین را آغاز کند.

به گزارش برنا؛ «مصطفی رجبی مشهدی» سخنگوی صنعت برق کشور در برنامه «سلام صبح بخیر» درباره خسارت ناشی از قطعی برق گفت: انتخاب شرکت بیمه برای پرداخت خسارت از طریق مناقصه انجام می گیرد امسال در دوبار مناقصه هیچ یک از شرکت های بیمه حاضر به شرکت در مناقصه نشدند.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشتر شرکت های بیمه با تصور اینکه پرداخت خسارت های ناشی از قطعی برق بسیار بیشتر از سود حاصل است، در این مناقصه شرکت نکردند، افزود: شرکت توانیر با اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده و همکاری با یکی از شرکت های بیمه در تلاش است از اول آذر سال جاری پرداخت خسارت ناشی از قطعی برق مشترکین را آغاز کند.

سخنگوی صنعت برق کشور اقدام شرکت های بیمه برای عدم حضور در مناقصه غیر قابل پیش بینی دانست و افزود: شرکت توانیر این باور را نداشت که شرکت های بیمه به دلیل هزینه های پرداختی دچار تردید شوند و در مناقصه شرکت نکنند.

رجبی مشهدی خاطر در بخش دیگر صحبت هایش به وضعیت سوخت رسانی در زمستان اشاره کرد و گفت: امسال سوخت رسانی به نیروگاه ها زودتر آغاز شده و میزان ذخایر سوخت نفت و گازوئیل نسبت به سال گذشته حدود 450 میلیون لیتر افزایش داشته است با ادامه این روند انتظار می رود در پایان ماه آبان مخازن سوخت گازوئیل تکمیل شود.

برنامه «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت 6:35 به تهیه کنندگی «حسین معصومی» و «زهرا قائدی» و اجرای «سعید توکلی» و «محمد نظری» از رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز