برگزاری جلسه هم اندیشی برای از سرگیری اجرای کنسرت موسیقی

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۵:۳۸
کد خبر: ۱۲۵۶۰۹۵
برگزاری جلسه هم اندیشی برای از سرگیری اجرای کنسرت موسیقی
جلسه هم اندیشی برای از سرگیری اجراهای صحنه ای موسیقی با حضور شرکت‌های برگزارکننده و نماینده سالن‌های برگزاری اجراها به ریاست محمد اله یاری فومنی، سرپرست دفتر موسیقی برگزار و شرایط از سرگیری اجراهای صحنه ای بررسی شد.

به گزارش برنا؛  در این جلسه سرپرست دفتر موسیقی به تلاش های معاونت هنری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی ماه اخیر برای آغاز اجرای های  موسیقی و به رونق افتادن اقتصاد هنر و پیگیری های وزارت ارشاد از ستاد ملی کرونا  اشاره کرد.

در این دیدار مدیران و نمایندگان موسسات موسیقی و سالن ها نظرات و دغدغه های خود را در این زمینه بیان کردند و مباحثی مانند پروتکل های بهداشتی ونحوه  ورود تماشاگران، نحوه قیمت گذاری بلیط و... مورد بررسی قرار گرفت. توسعه واکسیناسیون عمومی، تغییر رنگ کرونایی در عموم استان ها از قرمز به نارنجی، زرد و آبی، بهره مندی از ظرفیت 50 درصدی سالن ها در کنار رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، آغاز سایر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی هنری مانند سینماها، تئاتر، رستوران ها و همایش ها و نمایشگاه ها  از موارد دیگری بود که در این جلسه مورد گفتگو قرار گرفت.

در پایان جلسه مقرر شد، سالن های برگزاری اجرای صحنه ای تمهیدات و تسهیلات خود برای شروع اجراهای صحنه ای را به دفتر موسیقی اعلام نمایند تا دفتر موسیقی و شرکت های برگزار کننده  با بررسی و ارزیابی دقیق و با توجه به نظرات ارائه شده در روزهای آینده به نتیجه اجرایی برسند.

در  این جلسه علاوه بر  مدیران و نمایندگان موسسات موسیقی، مدیران یا نمایندگان تالار وزارت کشور، سالن همایش ایرانیان، تالار هتل اسپیناس، سالن همایش های برج میلاد، بنیاد رودکی و تالار وحدت، سالن برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران و نماینده ارشاد استان تهران  در این جلسه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز