در شبکه العالم؛

پخش «من طهران» با یک روایت تاریخی از تسخیر لانه جاسوسی

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۶۱۱۸
پخش «من طهران» با یک روایت تاریخی از تسخیر لانه جاسوسی
روایت تاریخی دکتر عبدالحسین روح الامینی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس از تسخیر لانه جاسوسی در گفت و گوی اختصاصی با «من طهران»، امشب از شبکه العالم پخش می شود.

به گزارش برنا؛  تهیه کننده «من طهران»، با نزدیک شدن به 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی در این برنامه با دکتر عبدالحسین روح الامینی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس به عنوان یکی از دانشجویان پیرو خط امام پیرامون بازخوانی وقایع آن مقطع زمانی گفت و گو شده است.

فولادیان در این باره گفت: تاریخچه تسخیر سفارت آمریکا(لانه جاسوسی) و دلایل این اقدام، اسناد و مدارک بدست آمده از سفارتخانه و بررسی محتوای آن، دلایل نامگذاری حضرت امام خمینی رحمه الله از آن به عنوان انقلاب دوم، از جمله موضوعات مورد بحث خواهد بود.

وی افزود؛ چگونگی طراحی عملیات فتح لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و عملیاتی شدن آن، ماجرای آزاد سازی گروگان های آن، چگونگی تغییرات ماهیت آمریکا بعد از سال 1980 و نیز چرایی مقابله آمریکا با محور مقاومت از جمله مباحث مهمی است که در این گفت و گو مطرح  و به آن پاسخ داده خواهد شد.   

«من طهران» به تهیه کنندگی مهدی فولادیان و اجرای محمد باقر حیدری، 12 آبان، ساعت 21 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز