با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تا تعیین معاون جدید؛

اصغر امیرنیا با حفظ سمت، سرپرست معاونت قرآن و عترت شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۲۱:۵۸:۴۰
کد خبر: ۱۲۵۶۲۴۹
اصغر امیرنیا با حفظ سمت، سرپرست معاونت قرآن و عترت شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد این وزارتخانه را با حفظ سمت و تا تعیین معاون قرآن و عترت، به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

به گزارش برنا؛ در بخشی از حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به اصغر امیرنیا آمده است:

«نظر به مراتب شایستگی، تجارب و سابقه طولانی جنابعالی در معاونت قرآن و عترت، با حفظ سمت و تا تعیین معاون جدید، به عنوان سرپرست معاونت قرآن و عترت منصوب می شوید.

انتظار می رود تا زمان معرفی و شروع به کار معاون قرآن و عترت، ضمن بهره گیری از نظرات کارشناسی خادمان گرانمایه قرآنی و با همراهی و همکاری مدیران ارجمند و کارکنان  خدوم آن معاونت، امور مربوطه را به نحو شایسته ای به انجام رسانید.»

 گفتنی است، پیش از این اصغر امیرنیا به مدت چهار سال مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

اصغر امیرنیا متولد سال 1344 و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت برنامه ریزی فرهنگی است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می توان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران، مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... اشاره کرد. وی در حال حاضر مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

یادآور می شود، پیش از این عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز