تهیه‌کننده سینما:

وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان بانی سریال های شبکه نمایش خانگی باید در مورد این پلتفرم‌ها تصمیم گیری کند/ تلویزیون به عنوان رقیب صالح کار خود را پیش ببرد!

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۰۵:۰۲:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۶۸۸۷
وزارت فرهنگ و ارشاد به عنوان بانی سریال های شبکه نمایش خانگی باید در مورد این پلتفرم‌ها تصمیم گیری کند/ تلویزیون به عنوان رقیب صالح  کار خود را پیش ببرد!
رئیس سازمان سینمایی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود باید مدیریت محتوایی پلتفرم‌ها و وی او دی‌ها به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگردد. اتفاقی که موافقان و مخالفانی دارد که از چند زاویه قابل بررسی است. پیمان جعفری، تهیه‌کننده سینما، در این باره با ما گفت‌وگو کرده که در ذیل می‌خوانید.

پیمان جعفری، تهیه‌کننده سینما، در این باره به خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان بانی سریال‌های شبکه نمایش خانگی باید در مورد این پلتفرم‌ها تصمیم‌گیری کند.

تهیه‌کننده «رقص روی شیشه» در پایان بیان کرد: تلویزیون باید بتواند به عنوان یک رقیب صالح  کار خود را انجام دهد و من با صحبت‌های رئیس سازمان سینمایی، محمد خزاعی، موافق هستم و بهتر است با توجه به اینکه وزارت ارشاد و فرهنگ این راه را باز و هموار کرده است پلتفرم‌های اینترنتی به دست سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز