ناگفته‌های بازیگر سریال سلمان فارسی از تجربه‌های هنری خود در برنامه «سلام تهران»

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۴:۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۵۹۳۳۷
ناگفته‌های بازیگر سریال سلمان فارسی از تجربه‌های هنری خود در برنامه «سلام تهران»
محمدجواد جعفرپور در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، درباره نحوه ورود خود به دنیای بازیگری و تجربه بازی در سریال سلمان فارسی صحبت کرد.

به گزارش برنا؛ محمدجواد جعفرپور بازیگر سینما و تلویزیون که مهمان امروز میز هنر در برنامه《سلان تهران》بود، با اشاره به همکاری خود با مرحوم عزت الله مهرآوران در سریال 《پدر پسری》، گفت: ایشان شخصیت و محبت خاصی داشتند و احساسی که بین من با او برقرار شده بود را پیش تر در هیچ کجا تجربه نکرده بودم.

وی افزود: بنده مدام با مرحوم مهرآوران در تماس بودم و او در چندماه اخیر به مزاح می‌گفت بیا بابات رو ببین تا نمرده؛ تجربه همکاری و پدر و پسری که باهم داشتیم، دیگر هیچوقت تکرار نخواهد شد.

  این بازیگر درباره چگونگی ورود خود به هنرهفتم توضیح داد: ۸ ساله بودم که دستیار آقای رضا میرکریمی برای انتخاب بازیگر برای فیلم‌《به همین سادگی》به مدرسه ما آمد و از بچه‌ها تست گرفت. من در تست قبول شدم و در آن فیلم بازی کردم. خوشبختانه ادامه مسیر برایم خوب بود و تجربه کار با کارگردان‌‌های بسیارخوب را کسب کردم.

وی با اشاره به ایفای نقش در سریال《سلمان فارسی》 که هم‌اکنون توسط داود میرباقری در دست تولید است، گفت: بسیاری از همکاران که تجربه بازیگری آنها به دو دهه نزدیک است، به من می‌گویند ما همچنان آرزو داریم که یکبار با داود میرباقری کار کنیم، تو چطور این موقعیت را به دست آورده‌ای.

جعفرپور افزود: من ۲ ماه سر فیلمبرداری سریال سلمان بودم و کار با آقای میرباقری تجربه بسیار خاصی بود.

بازیگر نقش حامد در سریال پدرپسری درباره ارتباط مردم با نقش او بیان کرد: وقتی در ۱۶۲، با مردم گفتگو می‌کردیم، یک خانم اصرار داشت که با من صحبت کند. وقتی با او صحبت کردم، از مشکلات فرزندش برایم گفت، فرزندی که بسیار شبیه حامد بود. من هم احساسات خودم در قالب نقش حامد که شاید می ‌توانست برای پسر او مفید باشد را بازگو کردم.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای مصطفی امامی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

نظر شما