نایب رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران در گفت و گو با رادیو ایران:

آزادگذاری، قاتل کیفیت و نوآوری است!

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۴:۲۷:۴۵
کد خبر: ۱۲۵۹۳۴۵
آزادگذاری، قاتل کیفیت و نوآوری است!
نایب رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران در برنامه نمودار گفت: صنعت خودروی ایران از آزاد سازی قیمت ها استقبال می کند اما این آزاد سازی ها زمانی موثر واقع می شود که در بازار رقابتی وجود داشته باشد.

به گزارش برنا؛  فرشید شکرخدایی نایب رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران در برنامه نمودار به وضعیت قیمت و کیفیت خودروهای داخلی ایران پرداخت و گفت: هر چند خودروهای ساخت ایران جزو خودروهای ارزان قیمت هستند؛ اما کاهش شدید قدرت خرید مردم در دو سال گذشته، به سبد صنعت خودروی ایران آسیب جدی وارد کرده است.

وی در ادامه قیمت گذاری را قاتل کیفیت و نوآوری دانست و افزود: صنعت خودروی ایران از آزاد سازی قیمت ها استقبال می کند اما این آزاد سازی ها زمانی موثر واقع می شود که در بازار، رقابتی وجود داشته باشد.

رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران با اشاره به اینکه امروز نسل خودروهای بر پایه سوخت در دنیا در حال تغییر است و آینده به خودروهای هیدرولیک و برقی تعلق دارد، گفت: در بسیاری از کشورهای دنیا تولیدکنندگان خودروهای هیدرولیک و برقی وارد کار شده اند و توانسته اند گوی سبقت را از رقیب بربایند.

رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران در بخش دیگر به بحث کیفیت خودروها پرداخت و گفت: انتظار نمی رود خودروسازهای سنتی بتوانند کیفیت را بهبود بخشند، بهبود کیفیت خودرو با شرکت های دانش بنیان امکانپذیر است.

برنامه نمودار شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 10:20 از رادیو ایران پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز