گرامی‌داشت هفته کتابخوانی در برنامه «صبح پارسی» فردا

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۸:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۰۹۲۴
برنامه تلویزیونی «صبح پارسی» دوشنبه بیست و چهارم آبان ماه با حضور محمد رسول سرمدی روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ غلامرضا امیرخانی روز دوشنبه بیست و چهارم آبان ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می یابد. امیرخانی سرپرست معاونت کتابخانه ملی قرار است به مناسبت روز کتابدار و هفته کتاب و کتاب‌خوانی در این برنامه صحبت کند.

همچنین محمدرضا مهاجری تهرانی فوق تخصص غدد و متابولیسم مهمان دیگری است که با حضور در برنامه صبح پارسی درباره دیابت صحبت خواهد کرد.

اجرای «صبح پارسی» فردا را آلاء خامه‌یار و آرش رضوانی بر عهده دارند و تهیه کنندگان این برنامه علیرضا نظارت و ابراهیم ارجمندی هستند.

برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار  برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.

گفتنی است؛ این برنامه از استودیو تولید شبکه جام جم بر روی آنتن می رود. ویدئوها، تصاویر و اطلاعات بیشتر این برنامه را می توانید در صفحه اینستاگرامی به آدرس sobheparsi@ مشاهده کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز