در کانال کردی شبکه سحر؛

بازیگر «پرستاران» مهمان امروز «ما و شما»

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۳:۴۲
کد خبر: ۱۲۶۱۰۳۵
بازیگر «پرستاران» مهمان امروز «ما و شما»
وحید شیخ زاده، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان امشب « ما و شما» با حضور در این برنامه با مخاطبان کردزبان شبکه سحر گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ تهیه کننده « ما و شما»، وحید شیخ زاده، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در این برنامه حضور خواهد داشت و در خصوص چگونگی فعالیت های هنری خود با طرفدارانش صحبت میکند.

قوامی افزود؛ وی در سریال پرستاران ایفای نقش کرده  که هم اکنون  از کانال کردی شبکه سحر در حال پخش است و مورد استقبال مخاطبان کردزبان قرار گرفته است. 

وحید شیخ زاده،از سال 1371 از کودکی با فیلم «آبادانی ها» کاری از کیانوش عیاری وارد عرصه بازیگری شده است.  

وی در سریال های؛ جاده، خورشید شب، بازی پنهان، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، دیدار به وقت اضافه، قهوه خانه بهشت، گاندو ۲، راز یک پرونده، چسب زخم، دیوار شیشه‌ای و ... بازی کرده است. 

همچنین فیلم های سینمایی که وی در آنها ایفای نقش پرداخته است؛ آبادانی‌ها ، پادزهر ، آرایش مرگ، شاخ گاو، روزی روزگاری ایران، رقص کلاغ‌ها و ... است.

نریشن معرفی کامل مهمان برنامه و بیوگرافی هنری او، پخش قسمت هایی از فیلم ها و سریال ها با نقش های تاثیر گذار وی، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل «ما و شما»، گزارش شلر امره نژاد از نظرات مردم در خصوص برنامه های پخش شده از طریق اسکایپ، پخش سرودها  و ... از بخش های دیگر این برنامه است که مصطفی قوامی در آخر به آن اشاره کرد.

« ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد، اجرای آزاد ابراهیمی و ترجمه همزمان عابدی، 23 آّبان ماه ساعت 22 به وقت تهران به مدت 55 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز