مجری «سلام زندگی» مهمان « شما و سحر» شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۵:۵۶:۵۹
کد خبر: ۱۲۶۱۰۳۹
رباب منصوری، مجری پیشکسوت اردوزبان در شبکه سحر، مهمان امشب «شما و سحر» است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ تهیه کننده «شما و سحر»، رباب منصوری، مجری توانمند و قدیمی برنامه «سلام زندگی» مهمان امشب این برنامه خواهد بود و در خصوص سابقه فعالیتش در حوزه اجرا و امور هنری دیگر با مخاطبان اردوزبان به طور زنده گفت و گو خواهد کرد. 

شریفیان در این باره افزود؛ رباب منصوری، یکی از مجریان اصلی کانال اردوی شبکه سحر است و اجرای برنامه های زنده را به عهده دارد.

رباب منصوری، متولد 1366 ،کراچی پاکستان و ملیت ایرانی دارد. وی کارشناس علوم انسانی است و از سال 1392 با اجرای برنامه زنده «صبح و زندگی» همکاری خود را با کانال اردوی شبکه سحر شروع کرده است. 

وی همچنین اجرا در برنامه های «نسیم زندگی»، «آیینه سحر» جشنواره های فیلم فجر، ویژه برنامه های مناسبتی از جمله نوروز و شب یلدا و ... را به عهده داشته.

دوبله برخی سریال های تلویزیونی و انیمیشن ها به زبان اردو، دستیاری تهیه و مباشر تهیه و زبان دانی از جمله کارهای دیگر رباب منصوری است که می توان در کارنامه فعالیت هنری وی به آن اشاره کرد.

پخش قسمت های از اجراهای مهمان برنامه، پلی بگ هایی با موضوع شعر و ادبیات فارسی و اردو، اخبار فرهنگی و هنری، معرفی برنامه های کانال اردوی شبکه سحر، کلیپ های موسیقی از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی زنده است که معصومه شریفیان در آخر به آن اشاره کرد.

«شما و سحر» با اجرای شایسته درانی  23 آبان ماه، ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما