چه کسانی در بحث حجاب کم کاری کردند؟/در "چراغ" بررسی می شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۱۰۵۳
برنامه تلویزیونی "چراغ" شبکه پنج سیما، این هفته یک شنبه و سه شنبه 23و 25 آبان ماه به بررسی و تحلیل علل بوجود آمدن شرایط نامناسب عفاف و حجاب در کشور می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در برنامه پیش روی این سوال مطرح می شود که فارغ از نقش دشمنان داخلی و خارجی در بوجود آمدن شرایط نامناسب عفاف و حجاب در کشور، چه کسانی بیشتر از همه کم کاری و کوتاهی کردند؟.

فصل سوم برنامه" چراغ"  که هر هفته یکی از چالشها و مسائل مرتبط با عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار می دهد، این هفته با حضور «مهری طالبی دارستانی» بانوی فعال و مددکار اجتماعی ( کارشناس حوزه ی زنان و دانشجوی دکترای مطالعات زنان) و «شمیلا رضایی» وکیل پایه ی یک دادگستری، عضو کمیسیون حمایت از حقوق مادران موضوع  فوق  را تحلیل و تبیین خواهد کرد.

بازپخش برنامه" چراغ" را می توانید روز های دوشنبه و چهارشنبه ساعت 10:15 بیننده باشید و برای شرکت در نظرسنجی برنامه، نظرات و پاسخ های خود را به سامانه پیامکی 10000547  ارسال فرمایید.

 "چراغ" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز