حال و هوای صبح پارسی در روز وفات بانوی کریمه؛

حضور میهمانان ویژه به مناسبت وفات فاطمه معصومه (س) در «صبح پارسی»

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۳:۲۴:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۱۴۷۵
حضور میهمانان ویژه به مناسبت وفات فاطمه معصومه (س) در «صبح پارسی»
برنامه تلویزیونی «صبح پارسی» سه شنبه بیست و پنجم آبان ماه به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) با حضور کارشناسان مذهبی و شاعران آئینی روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ طیبه حاج محمدی یزدی روز سه شنبه بیست و پنجم آبان ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می یابد. حاج محمدی کارشنباس مذهبی بوده که به مناسبت وفات خواهر امام رضا (ع) در این برنامه صحبت کند.

زینب پاشاپور، نویسنده و همسر شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور به همین مناسبت و همچنین همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در صبح پارسی حضور خواهد یافت.

همچنین سیده فاطمه موسوی شاعر آئینی نیز مهمان دیگری است که با حضور در برنامه صبح پارسی اشعاری را در وصف این بانوی پاکدامن می‌خواند.

اجرای «صبح پارسی» فردا را آلاء خامه‌یار و آرش رضوانی بر عهده دارند و تهیه کنندگان این برنامه علیرضا نظارت و ابراهیم ارجمندی هستند.

برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار  برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.

گفتنی است؛ این برنامه از استودیو تولید شبکه جام جم بر روی آنتن می رود. ویدئوها، تصاویر و اطلاعات بیشتر این برنامه را می توانید در صفحه اینستاگرامی به آدرس sobheparsi@ مشاهده کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز