رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان از اکران «گشت۳» حمایت کرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۶:۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۲۶۱۴۹۸
رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان از اکران «گشت۳» حمایت کرد
سیدضیاء هاشمی رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران از مشکلات اکران فیلم سینمایی پر طرفدار «گشت ارشاد3» حمایت کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا ؛ سیدضیاء هاشمی رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران با حمایت از اکران این فیلم به «سینماروزان» گفت: چه خوب که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اقدامی هوشمندانه و بخردانه توانست در اولین روزهای مدیریت به این عرصه پر تلاطم، جلوی کج سلیقگی ها و کوته نظری برخی افراد بی اطلاع را بگیرد و موجب رفع مشکل پیش آمده برای فیلم ” گشت ارشاد” ۳ شود؛ این عمل آگاهانه باعث شد نظام جمهوری اسلامی بی دلیل هزینه اعمال برخی ناآگاهان را متحمل نشود.

جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران با تشکر از عملکرد وزیر محترم ارشاد در این خصوص، امیدوار است با توجه به درایتی که در اولین گام های مدیریت جدید شکل گرفته از حالا به بعد هیچ فیلمی در محاق توقیف قرار نگرفته و باقی نماند. امیدواریم این گامی ابتدایی باشد برای رفع مشکل تمام فیلم‌های توقیفی!

فیلم ها ساخته می شوند و مردم هستند که آنها را انتخاب کرده و به تماشا می نشینند. مخاطب، منتقدان بسیار خوب فیلم ها و بهترین ارزشگذاران می باشند. امید است در شرایط پاندمی کرونا بار دیگر با تعامل حداکثری مدیران نظارتی و مقامات بالادست ارشاد با صاحبان آثار شرایط تولید و عرضه هرچه بیشتر فیلمهای کنشگر را فراهم کرده و بتوانیم مخاطبان را بیش از گذشته در سینماها ببینیم و با حضور پرشور خود به سالن های نمایش رونق دهند.

نظر شما