«طبیبان صحرا» به افق رسید

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۶:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۱۵۷۲
«طبیبان صحرا» به افق رسید
مستند «طبیبان صحرا» با موضوع خدمات بهداشتی و درمانی بهداری نیروی زمینی سپاه به مناطق محروم کشتگان در مرز پاکستان، امشب از شبکه افق پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا ؛ مستند «طبیبان صحرا» امشب ۲۴ آبان ماه، ساعت ۲۰:۳۰ با موضوع یاری نیروهای مسلح به وزارت بهداشت برابر دیدگان مخاطبین قرار می‌گیرد.

این مستند به موضوع خدمات رسانی در زمینه بهداشتی و درمانی بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران در مناطق محروم سیستان و بلوچستان اختصاص دارد.

روح الله راوش، تهیه‌ کننده مستند طبیبان صحرا، پیرامون موضوع پرداخته شده در این مستند، بیان کرد: مستند طبیبان صحرا تلاش می‌کند تا کار بهداری-رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران را در منطقه محروم سیستان و بلوچستان به تصویر بکشد.

وی ادامه داد: بر اساس فرمانی که رهبر انقلاب دادند و فرمودند که باید نیروی مسلح به کمک وزارت بهداشت حرکت کند. دوستان ما در بهداری- رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران طبق فرمان رهبری و با مدیریت فرمانده محترم این نیرو در سیستان و بلوچستان بیمارستان صحرایی بسیار مدرن احداث کردند تا از این طریق بتوانند در حد توان خود مشکلات مردم این مناطق را رفع کنند.

راوش تصریح کرد: ما تلاش کردیم با گروه تصویر بردار و تیم مستند سازی خودمان در آنجا این تلاش‌ها و خدمات رسانی بهداری نیروی زمینی سپاه را برابر دیدگان مخاطبین قرار دهیم.

علاقمندان میتوانند تکرار مستند طبیبان صحرا را روز بعد، در ساعت 13 از همین شبکه به تماشا بنشینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز