بازیگران مشهوری که آلزایمر دارند را بشناسید+تصاویر

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۴:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۲۰۵۷
بازیگران مشهوری که آلزایمر دارند را بشناسید+تصاویر
برخی از ستاره های سینما، به یادماندنی ترین نقش آفرینی شان را به یاد ندارند.

به گزارش برنا؛ در این مقاله داستان تعدادی از ستاره‌های سینما و تلویزیون را با هم بررسی می‌کنیم که به دلایل مختلف بخش‌هایی از خاطره‌انگیز‌ترین نقش‌آفرینی‌هایشان را به یاد ندارند.

متئو پِری بخش بزرگی از روند فیلم‌برداری سریال فریندز را به یاد نمی‌آورد

" راستش را بخواهید من حدود ۳ سال از زمان فیلم‌برداری فریندز را به یاد نمی‌آورم. " پری در گفتگو با کریس ایوانز مجری رادیو بی‌بی‌سی درباره اعتیادش به الکل و مواد مخدر در آن زمان و درنتیجه فراموشی بخشی از مهمترین پروژه‌اش به عنوان یک بازیگر اینگونه ادامه داد:" در آن زمان خیلی حال خوشی نداشتم و به همین دلیل تقریبا هیچ چیز از زمان ضبط فصل سوم تا فصل ششم این سریال را به یاد نمی‌آورم. "

سلبریتی‌هایی به دلیل اعتیاد دچار فراموشی شدند

پری که در حال حاضر زندگی بدون مواد مخدر و مشروبات الکلی را تجربه می‌کند و حتی در غالب پروژه‌های مختلف به افراد درگیر با انواع اعتیاد کمک هم می‌کند در گفتگو با هالیوود ریپورتر گفت:" به نظرم درگیری با اعتیاد آن‌هم زمانی که مشغول ضبط یکی از بزرگترین سریال‌های دنیا هستی، بسیار عجیب و غیر معمول است. مسئله این است که در آن زمان وقتی به مشکلی برمی‌خوردم هیچ جایی برای پنهان‌کاری نبود چرا که ۳۰ میلیون نفر در سراسر دنیا داشتند من را تماشا می‌کردند. "

فرانکی مونیز تقریبا هیچ چیز از ۵ سال بازی‌اش در نقش مالکوم در سریال Malcolm in the Middle را به یاد نمی‎آورد

مونیز در سال ۲۰۱۷ و زمانی که در برنامه رقص با ستارگان شرکت کرده بود برای اولین بار درباره مشکلات عجیب حافظه‌اش صحبت کرد. خود فرانکی این‌گونه عقیده دارد که دلیل این از دست دادن حافظه مجموعه‌ای از ۹ حادثه مختلف است که طی آن‌ها او دچار ضربه مغزی شده است و اولینِ آن‌ها زمانی اتفاق افتاده است که فرانکی تنها ۷ سال داشته و مشغول بازی فوتبال بوده است. این بازیگر ظاهرا به دلیل همین ضربات وارده به سرش تا بحال ۱۵ بار دچار حمله TIA یا سکته خفیف شده است.

سلبریتی‌هایی به دلیل اعتیاد دچار فراموشی شدند

متاسفانه مونیز اطلاعات کاملی درباره شرایطش در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است، اما با این وجود او به اینترتینمنت ویکلی گفت:" از نظر پزشکان معالج من ارتباطی بین ضربه مغزی و سکته‌های خفیف وجود ندارد و به همین دلیل آن‌ها مجموعه‌ای از آزمایش‌ها را انجام دادند. آن‌ها به من گفتند که در بیشتر مواقع دلیل سکته‌های خفیف سوراخ کوچکی در قلب است و البته من در قلبم این سوراخ را ندارم. "

مونیز از سن ۱۵ تا ۲۰ سالگی مشغول فیلم‌برداری این سریال کمدی محبوب بود و حالا نه تنها هیچ خاطره‌ای از آن زمان ندارد بلکه حتی نامزد شدنش برای جایزه اِمی در سال ۲۰۰۱ و حضورش در این مراسم را هم به یاد نمی‌آورد.

کورتنی کاکس خاطره چندانی از سریال فریندز به یاد ندارد

البته دلیل کورتنی کاکس خوشبختانه نه درگیریش با الکل و مواد مخدر است و نه بیماری بلکه ظاهرا کورتنی هیچ‌وقت حافظه خوبی نداشته است. کورتنی در جریان حضورش در برنامه جیمی کیمل به او گفت:" شاید باورتان نشود، اما من اساسا به یاد نمی‌آورم هیچ‌وقت سر صحنه فیلم‌برداری فریندز بوده باشم. من واقعا حافظه بدی دارم.

" کورتنی کاکس البته در این برنامه اضافه کرد:" البته واضح است علاقه و احساسی که به دست اندکاران این سریال داشتم را به یاد می‌آورم و همچنین به یاد می‌آورم که چقدر به من خوش می‌گذشت، اما صادقانه هیچ کدام از اپیزود‌های این سریال را به یاد نمی‌آورم. "

سلبریتی‌هایی به دلیل اعتیاد دچار فراموشی شدند

کاکس همچنین به جیمی گفت که برای کمک به حافظه‌اش به تازگی شروع به تماشای مجدد این سریال کرده است:" به تازگی تماشای فصل یک را آغاز کرده‌ام و باید بگویم واقعا سریال خوبی است. "

کالین فارل می‌گوید به خاطر مصرف الکل و مواد مخدر هیچ خاطره‌ای از زمان ساخت Miami Vice ندارد

کالین فارل بازیگر موفق ایرلندی می‌گوید Miami Vice آخرین پروژه‌ای بود که پیش از ترک الکل و مواد مخدر در آن نقش داشته است و به همین دلیل هیچ خاطره‌ای از زمان ساخت آن ندارد:" شاید باورتان نشود، اما حتی یک سکانس از این فیلم را هم به یاد نمی‌آورم.

سلبریتی‌هایی به دلیل اعتیاد دچار فراموشی شدند

به یاد می‌آورم که در اولین اکران مشغول تماشای این فیلم بودم و مطلقا به یاد نمی‌آوردم قرار است چه اتفاقی بیفتد و این حتی برای خودم عجیب بود چرا که من در این فیلم بازی کرده بودم. "کالین فارل ادامه می‌دهد:" دقیقا از لحظه‌ای که فیلم‌برداری تمام شد در حالی‌که بقیه مشغول جشن گرفتن بودند من سوار هواپیما شدم و به مرکز ترک اعتیاد رفتم. "

بری لارسن مهم‌ترین سکانس از فیلمی که به خاطرش جایزه اسکار گرفته است را به یاد نمی‌آورد

بری لارسن در سال ۲۰۱۵ به خاطر بازی در فیلم Room برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد، اما ظاهرا این بازیگر چیزی از احساسی‌ترین سکانس این فیلم به یاد نمی‌آورد. بری لارسن در این فیلم نقش زنی رنجدیده از تجاوز و آزار جنسی را به تصویر می‌کشد و این بازیگر خاطره‌ای از مهمترین سکانس این فیلم یعنی رهایی شخصیتش در فیلم از اسارت و عجله برای پیوستن به پسرش در ماشین پلیس در ذهن ندارد.

سلبریتی‌هایی به دلیل اعتیاد دچار فراموشی شدند

بری در مصاحبه با دنور پست گفت که به یاد دارد فردای ضبط آن سکانس از خواب بیدار شده و متوجه شده که روی بدنش کبودی‌هایی وجود دارد، اما نمی‌توانسته به یاد بیاورد که چرا آن کبودی‌ها را دارد. بر اساس گفته‌های این بازیگر پس از صحبت تلفنی با هم‌بازی‌اش در این فیلم تازه متوجه شده است که چه اتفاقی افتاده است.

ظاهرا در آن سکانس مهم کارگردان از بازیگر مامور پلیس خواسته بود با وجود مقاومت شخصیت بری، کتی را روی دوش او بیندازد و بری لارسن ادامه ماجرا را این‌گونه تعریف می‌کند:" ظاهرا برای نخستین بار وقتی مشغول جنگیدن با مامور پلیس بودم لیز خوردم و سقوط بدی روی یخ داشتم. پس از آن زمانی که قرار بود برای پیوستن به پسرم درون ماشین پلیس شیرجه بزنم ظاهرا برای دومین بار سرم با بدنه ماشین برخورد کرده است و این دو اتفاق باعث شده خاطره‌ای از یکی از مهمترین سکانس‌های دوران بازیگریم نداشته باشم. "

 

نظر شما