معرفی کتاب هفته؛

«آمریکا بدون نقاب» تحلیلی تاریخی از وضعیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمریکا

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۴:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۳۱۷۷
«آمریکا بدون نقاب» تحلیلی تاریخی از وضعیت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمریکا
باری رابین و جودیت کولپ رابین در کتاب «آمریکا بدون نقاب» در تلاش بوده‌اند تحلیلی از وضعیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و صنعتی ایالات متحده آمریکا از بدو ورود مهاجران به این‌کشور تا به امروز ارائه کنند.

به گزارش برنا؛ کتاب «آمریکا بدون نقاب» تحلیلی است از وضعیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و صنعتی ایالات متحده آمریکا از بدو ورود مهاجران تا به امروز، در این کتاب سعی شده است تا با استناد بر سخنان متفکران، دانشمندان، فیلسوفان، نویسندگان برجسته اروپایی، آمریکای لاتین و جهان عرب ساختارهای آن کشور را مورد بررسی قرار داده و نکات مثبت و منفی آن را مد نظر خوانندگان قرار دهد.

در این میان به ویژه تلاش شده است تا به زمینه های بروز افکار و احساسات ضد آمریکایی در اروپا، آمریکای لاتین و جهان عرب می باشد و طبیعی است که تا حدودی نیز در بیان نظرات خود جانب بی طرفی را رعایت نکرده باشند. اما در این میان به اشخاصی نیز بر میخوریم که گرچه در ایالات متحده به دنیا آمده اند و شهروند آن جا محسوب میشوند اما به شکلی واقع بینانه نسبت به وطن خود اظهار نظر کرده اند.

در این کتاب سعی شده با استناد به سخنان متفکران، دانشمندان، فیلسوفان و نویسندگان برجسته اروپایی، آمریکای لاتین و جهان عرب، ساختارهای آمریکا مورد بررسی قرار داده شود و نکات مثبت و منفی آن پیش روی مخاطبان قرار بگیرند؛ به‌ویژه تلاش شده در این‌زمینه تا به علل بروز افکار و احساسات ضدآمریکایی در اروپا، آمریکای لاتین و جهان عرب نیز پرداخته شود.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز