در رادیو فرهنگ؛

نگاهی به نقش سازمان های مردم نهاد در ترویج کتابخوانی روستاها با «کتاب بان»

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۳۸۳۳
نگاهی به نقش سازمان های مردم نهاد در  ترویج کتابخوانی روستاها با «کتاب بان»
برنامه «کتاب بان» یکشنبه ۳۰ آبان ، با موضوع چگونگی اثر گذاری سازمان های مردم نهاد ( سمن) در ترویج کتابخوانی بیم روستاییان از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در برنامه این هفته «کتاب بان» علی اکبر زین‌العابدین به عنوان کارشناس مجری با فرح حق نژاد ؛ عضو شورای برنامه ریزی شبکه کروجان کتابخوانی درخصوص وضعیت  مطالعه کتاب در روستاها و دسترسی روستاییان به کتابخانه هایی با محتوای غنی و به روز همچنین  شیوه های ترویج کتابخوانی و نقش سازمان های مردم نهاد در ترویج فرهنگ مطالعه در روستاها  گفت و گو می‌کند.

عدم دسترسی به منابع و کتاب در روستاها از مهم ترین دلایل کمبود کتابخوان روستایی  است که سمن ها می توانند در برطرف کردن آن نقش داشته باشند.

گفتی است یکی از  رسالت های برنامه« کتاب بان» معرفی چهره‌های مروج کتابخوانی به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، است و شنوندگان این هفته  با « ناصر عبداللهی مقدم» مروج کتابخوانی از شهر اشنویه  استان آذربایجان غربی  آشنا می شوند و وی درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می‌ گوید.

برنامه «کتاب بان» را فریده گودرزی با اجراکارشناسی علی اکبر زین العابدین برای گروه کتاب رادیو فرهنگ تهیه می‌کند که امروز از ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه می‌شنوید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز