در "سلام تهران" مطرح شد؛

تبدیل ایده به محصول در مراکز رشد سپاه محمد رسول‌الله

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹:۱۹
کد خبر: ۱۲۶۴۱۹۱
تبدیل ایده به محصول در مراکز رشد سپاه محمد رسول‌الله
مدیر مرکز رشد ناحیه جماران سپاه محمد رسول‌الله در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما، حمایت‌های مراکز رشد از کارآفرینان و ایده‌پردازان را تشریح کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ خسروی در برنامه امروز «سلام تهران» با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره لزوم تبدیل شدن ایران به مرجع علمی، از راه‌اندازی معاونت بسیج علمی، فناوری و پژوهشی در سپاه محمد رسول‌الله(ص) و تأسیس ۱۲ مرکز رشد در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران خبر داد.

وی حمایت از کارآفرینان و فناوران را مأموریت اصلی این معاونت و مراکز رشد سپاه دانست و افزود: فضای فیزیکی، تجهیزات سخت‌افزاری و حمایت‌های نرم‌افزاری مثل مشاوره و برگزاری جشنواره در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اجاره فضای اداری در شهر تهران بسیار گران است و اولین مشکل ایده‌پردازان، فضای فیزیکی برای ادامه کار می‌باشد که مراکز رشد معاونت فناوری و بسیج علمی سپاه محمد رسول‌الله (ص) با رفع این مشکل، به پرورش ایده‌ها کمک می‌کند.

خسروی با اشاره به رشد روزافزون مراکز رشد سپاه، گفت: در این مراکز کاغذبازی‌ها و پیچیدگی‌های اداری وجود ندارد و کمک به تحقق شعار افزایش تولید و اشتغالزایی در این مراکز پیگیری می‌شود.

مدیر مرکز رشد ناحیه شهید جماران با بیان اینکه دستاوردهای علمی و فناوری مراکز رشد سپاه قابل مشاهده است، از صادرات تولیدات این مراکز هم خبر داد.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای مصطفی امامی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

نظر شما
نظرات
سلمان خانبابایی
|
-
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
سلام من سلمان خان بابایی هستم من چند سال هم کار وآزمایش انجام دادم و موافق به اختراع اینها شدم اول سوخت قوی هستش این سوخت از بنزین قویتر و با صرفه تر است ۴ لیتر این در موتور یک خودرو ۴۰ روز زمان میبرد تا تمام شود این سوخت یکی است. دیگر از قویترین سوخت مایه در جهان هستش و از هوای بسیار مفید هستش نام این را روغن اورانیوم گذاشته ام اخترع دوم شیشه اتم الکترو تصاوریر هستش مهارتهای بخصوصی به میاید مادهای مخصوص که دارای انرژی خاص هستن وهمجوشی انرژی با ماده و الکترونهای جوش خورده و با. ماده این شیشه پخته می شود این شیشه تبدیل به پنجره نامریی اتم ها می شود به راحتی دنیای سیاه و رنگ های گون را کرد با پنجره دنیا می توانم به راحتی دنیای دنیای اتم را ببینم که تا کنون هیچ تجربه ای از دنیای دنیای نامرئری وجود ندارد. توان حتی دنیای شگفت انگیز را مشاهده کرد این را می توان در دوربین ها وتلسکوپها نصب کرد و حتی می توان عینک مخصوص درست کرد به علم پزشکی و نجومی بسیار مفید خواهد بود من نیاز به ویزا دارم تا باشما این اختراعات را درمیان بگذارم این یک پروژه بسیار متشکر است.
عبد الله نیکمنش
|
-
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
0
0
سلام تا الان۲۳ اختراع دارم حالا ثبت شده یا غیر ثبتی در زمينه اشتغالزایی طرحی دارم که در ۱ ماه اول پر‌کاربردي و پر مصرفی وصادرات وارز اوریش ثابت میشه واصلا تحصیلاتم در رابطه با هیچ کدام از احتراعاتم نیست ببینید من جايزه نقدي و لوح تقدير ازدست رييس جمهور وقت گرفتم چون تز ۱۴۰۰ مخترع نفر ۱۵ شدم و ببینید من رشته کارو دانش و ادبیات بودم ولی اختراعی که داشتم و جايزه برو در زمینه پنوماتیک و جک ۳۰ تني تریلی بود و در حال حاضر فکرم رو گذاشتم روی رادار گرزی ۱۰۰ پهباهای کشورم + اسلحه جدیدی که ‌بسیار کشنده باشد و منتاجش ۳ دقیقه طول بکشه و هیچ صدایی نداره چون از خرج انفجاری توش استفاده نمیشه ولی بردش احتمالا۵۰۰ متر بیشتر نمیشه ولی فوق العاده کشنده و یادمه قبلا طرح یه نارنجک پرتابی که علاوه بر اینکه پرتاب بشه شروع کنه به ادامه مسیر و نقاط کور رو بزنه که باز فکر نمی‌کنم کشوی اصلا بهش فکر هم کرده باشه البته اون سال طرحم رو وزلرتت محترم دفاع رجوع کردم و عنوان به صورت خیلی کوتاه عنوان کروم که ازم اصلا جواب درست حسابی بهم ندادن ولی در کل تمام اختراعات پن این شکله که اگر به هر اختراعی فکر کردم ۲ روزه تمام اشکالاتش رو میگیرم و مطمئنم اکثر پهبادهامون با توجه به نگاه کردن پروازشان در تلوزیون اشکالاتی رو داره ولی متاسفانه کشور من قصد استفاده از هیچ کدوم نوابغ و مخترعین رو نداره به همین دلیل من دیگه به دنبال دستگاه‌هایی هستم صرفا جهت اشتغالزایی تا افراد و سرپرستان بی بضاعت خانوار رو به نتیجه برسونه یا علی سیدعلی که این پست رو به عشق رهبرم گذاشتم چون ایران فقط با رهبرم هست که ارزش داره فکر و طراحی کنی هیچ اشکالی هم‌نداره استفاده نکردن از هر نم نه استعدادی که فقط دعای خیرش واسه رهبر و مقام معظم رهبریه یا علی سید علی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز