رئیس بسیج سازندگی فردا مهمان برنامه «صبح پارسی» می شود

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۶۴۲۱۹
رئیس بسیج سازندگی فردا مهمان برنامه «صبح پارسی» می شود
برنامه تلویزیونی «صبح پارسی» فردا با حضور محمد زهرایی بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ نوش آفرین محمودیان روز دوشنبه یکم آذر ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می یابد. محمودیان پزشک حرفه ای ایرانی بوده که قرار است درباره بیماری واریس، پیامدهای آن و راه های درمانش صحبت خواهد کرد.

حسین اصغری فعال بسیج و محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی مهمان هایی هستند که درباره هفته بسیج و اقدامات این سازمان بحث خواهند کرد.

گروه سرود نور نیز در برنامه فردا به همین مناسبت اجرا خواهند داشت.

اجرای «صبح پارسی» فردا را آلاء خامه‌یار و آرش رضوانی بر عهده دارند و تهیه کنندگان این برنامه علیرضا نظارت و ابراهیم ارجمندی هستند.

برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار  برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.

گفتنی است؛ این برنامه از استودیو تولید شبکه جام جم بر روی آنتن می رود. ویدئوها، تصاویر و اطلاعات بیشتر این برنامه را می توانید در صفحه اینستاگرامی به آدرس sobheparsi@ مشاهده کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز