حمایت امیدوارکننده بسیج و سپاه از بانوان رزمی‌کار

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۳:۱۲
کد خبر: ۱۲۶۴۴۸۲
حمایت امیدوارکننده بسیج و سپاه از بانوان رزمی‌کار
مربی سابق تیم ملی کاراته بانوان و ورزشکار بسیجی در برنامه صبحگاهی سلام تهران شبکه پنج سیما، از نقش بسیج در پرورش استعدادهای ورزشی گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فاطمه مسطوره‌بک که به مناسبت هفته بسیج مهمان «سلام تهران» بود، با بیان اینکه ورزش را از دوران کودکی با کونگ‌فو و در نوجوانی با کاراته شروع کرده است، گفت: گاهی در روز ۸ ساعت تمرین می‌کردم.

مسئول سابقه کمیته مربیان فدراسیون کاراته در پاسخ به اینکه خود را یک بسیجی می‌دانید یا ورزشکار، گفت: بسیجی یک نیروی مخلص و با ایمان است که کارهایش را با درایت پیش می‌برد. من هر قدمی که در ورزش برمی‌دارم برای شکرگزاری از درگاه خداوند است.

مدیر سابق تیم مقاومت از موفقیت رزمی‌کاران بسیجی تیم مقاومت در مسابقات مختلف خبر داد و گفت: این تیم در بیشتر لیگ‌های کشور در سکوی اول تا سوم ایستاده است.

مسطوره‌بک با اشاره به حمایت‌های خوب معاونت تربیت بدنی سپاه از ورزش بانوان گفت: مسابقات ریحانه‌النبی پذیرای بسیجیان استان تهران بوده است که در آن استعدادهای زیادی شناسایی شد. آموزش رزمی و افزایش تعداد مربیان دفاع شخصی در حوزه‌ها و پایگاه‌های هم قابل توجه است.

معاونت تربیت بدنی سپاه، باشگاه‌های زیرمجموعه بسیج را تجهیز کرده است. مربیان ارزنده‌ای که الان داوران کارآزموده‌‌ای هم هستند و در این باشگاه‌ها رشد کردند.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی با اجرای مصطفی امامی، صدیقه مرادی، فریبا باقری، حافظ کاظم‌زاده، افشین عبداللهیان و علی مرادخانی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز