احمد زالی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا

«خوشنام» یکی از جذاب‌ترین فیلمنامه‌هایی بود که در سال‌های اخیر خواندم

۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۶:۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۶۴۶۴۷
«خوشنام» یکی از جذاب‌ترین فیلمنامه‌هایی بود که در سال‌های اخیر خواندم
احمد زالی با اشاره به جذابیت فیلمنامه «خوشنام» تأکید کرد این سریال قصه‌ای روان و شیرین دارد که محتوا و درونمایه‌اش نامیراست و در هر زمانی می‌تواند برای مخاطبان جذاب و دیدنی باشد.

احمد زالی، تهیه‌کننده سریال «خوشنام»، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: یکی از جذاب‌ترین فیلمنامه‌هایی که در چند سال گذشته به دستم رسید، فیلمنامه سریال «خوشنام» بود. فیلمنامه‌ای که علاوه بر داشتن صحنه‌های جذاب کمدی مفاهیم بسیار عمیقی در آن نهفته است و این نکات خیلی من را مشعوف کرد.

پشت صحنه سریال «خوشنام»

زالی خاطرنشان کرد: وقتی فیلمنامه را از محسن کیایی دریافت کردم زمان خواندن فیلمنامه واقعاً در برخی موقعیت‌های کمدی قهقهه می‌زدم. موقعیت‌های کمدی این اثر بسیار زیاد است و در کل می‌توانم بگویم سریال «خوشنام» از سایر فیلمنامه‌هایی که در سال‌های اخیر به دستم رسید اثری متفاوت‌تر و جذاب‌تر بود.

این تهیه‌کننده در ادامه تأکید کرد: قصه «خوشنام» بسیار روان، شیرین و جذاب و محتوا و درونمایه اثر نامیراست. محتوایی که سریال «خوشنام» دنبال می‌کند می‌تواند در همه زمان‌ها در آثار نمایشی مختلف مورد توجه قرار بگیرد. داستان یک خطی سریال ما داستان جوانی است که می‌خواهد از گذشته تاریک خود برگردد و به دنبال جبران است که در مسیر سختی قرار می‌گیرد. در واقع همه آدم‌ها در هر موقعیتی و در هر دوره‌ای از زمان نیازمند این قصه بازگشت و توبه هستند و این مفاهیم مربوط به زمانی خاص نمی‌شود.

خوشنام

وی افزود: مرز بین اخلاق و بی‌اخلاقی در واقع بسیار باریک است، خیلی از آدم‌ها به راحتی می‌لغزند و حالا داستان قصه ما روایت زندگی فردی است که گذشته‌ای مملو از شرارت داشته و حالا تصمیم دارد این گذشته را جبران کند و به این قصه جدی موقعیت‌هایی کمدی و شیرین اضافه کنید که منجر به جذاب‌تر شدن اثر شده است.

پشت صحنه سریال «خوشنام»

زالی درباره همکاری با علیرضا نجف‌زاده گفت: من دو سریال از علیرضا نجف‌زاده دیده بودم و به نظرم این دو اثر اگر بالاتر از سطح کیفی آثار تلویزیون نبود، چیزی از بهترین آثار هم کم نداشت. سریال «بوتیمار» اثری بسیار پرمخاطب بود و آمارهای تلوبیون هم همین استقبال را نشان می‌دهد. از همان ابتدا که برای همکاری با هم صحبت کردیم و ایشان طرح را خواندند متوجه شدیم نظرات مشترکی داریم و هر دو این فیلمنامه را اثری جذاب می‌دانستیم. من با چند کارگردان دیگر هم درباره این سریال صحبت کرده بودم اما به دلایلی امکان همکاری فراهم نشد و شوقی که در علیرضا نجف‌زاده برای تولید این اثر دیدم به هیچ‌عنوان با دیگر دوستان قابل قیاس نبود. نجف‌زاده از یک شخصیت بسیار محترم و مثبتی برخوردار است که در روند کار این را به چشم دیدم و با تجربه‌اش توانایی اداره کردن گروه و استفاده بهینه از ظرفیت بازیگرها را دارد. «خوشنام» قطعاً اثری قابل قبول و جذاب خواهد بود که به زودی روانه آنتن خواهد شد.

خوشنام

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز